Et år er snart gået siden Danmark og verden lukkede ned. Det har betyder mange ikke har kunnet rejse som de plejer. Hverken privat eller Ifm. arbejde. Så denne tråd er om at vise hvordan det står til. Jeg har ikke selv rejst kommercielt med SAS siden de første turer med den nye A350’er i februar måned 2020. Så det ser “tomt ud”: Min sidste rejse var den 4. marts 2020 med KLM hjem fra Amsterdam. Hvordan ser dit billede ud?
Familien nåede lige til Rom på bonusbilletter inden DK lukkede for Italien slut oktober '20. That's med SAS siden februar '20
Mine sidste bonusrejser var: Færøerne i oktober 2019 (hvor jeg bl.a. lavede en anmeldelse af hotel Havgrim: Anmeldelse: Hotel Havgrim, Thorshavn - InsideFlyer DK) Washington i december 2019 Og mine sidste flyrejser til udlandet var: Albanien i januar 2020 England i september 2020 (med disse anmeldelse: Anmeldelse: Sheraton Skyline Hotel London Heathrow - InsideFlyer DK Sådan er Lufthansa loungen i Heathrow terminal 2 i corona tider - InsideFlyer DK Dertil kommer et par togture over Øresund til Malmø, der bl.a. resulterede i disse anmeldelser: Anmeldelse: Radisson Blu Malmø - InsideFlyer DK Anmeldelse: Park Inn, Malmø - InsideFlyer DK
AAL ==> CPH 3. marts 2020 og CPH ==> PVG 13. oktober 2020. Det er alt det seneste år. Begge med SAS. Herudover annullerede bonusbilletter for fire personer PVG ==> SIN ==> MLE ==> SIN ==> PVG (april 2020) PVG ==> INC ==> PVG (maj 2020) PVG ==> HND ==> HNL ==> SFO (juli 2020) IAD ==> CPH (juli 2020) Så har 1,1 mio. point der brænder i lommen.
Nåede en jorden rundt på 6dage og 20timer... Ikke planlagt, men pga vulkan i Asien, måtte jeg den lange vej hjem via HNL, ORD... SKØN TUR! - næsten 30 timer effektiv flyvning. Dejlig måde at "slutte" flyvningen af på i 2020 (selvom det var i januar måned) - forventer masser af begrænsninger de kommende så det bliver nok sværere... Havde fået Business award til HND under OL, men måtte aflyse - det samme med et par US ture...
Den lyder ellers spændende den tur - selvom det ikke var planlagt. Nogle billeder fra turen eller gode oplevelser?
Mit statusbillede hedder "We failed to log you in. Try again later." Ikke at jeg ikke kan antallet af SAS og *A flyvninger for 2020 udenad, det er nemlig et rundt 0. De sidste 12 måneder, dvs. siden vinterferie 2020, er antallet af flyvninger i alt nået op på det svimlende antal af 3 rutefly, plus en tur igen Piper Cherokee Det var, nok ikke overraskende, i sommerperioden. Antal hotelovernatninger: 1. A true traveller.
Nej desværre ikke... Men oplevede at have to onsdage på en uge! Må erkende, at på alle flyvningerne var det bare at tage PJ på og lægge mig ned og sove. Heldigvis var det hele på C. Da jeg kom hjem havde jeg ingen jetlag, what so ever - og utroligt udhvilet. Glemte lige at jeg nåede at prøve A350 i C i vinterferien
Min siger stadig 2 (betalte) SAS-flyvninger, nemlig 28/2 og 1/3-2020. En weekendtur til LHR - og hjemvendte med influenza (covid?)... Derudover en bonustur til Færøerne i juli. Så det bliver til over et helt år indenfor kongerigets grænser - det kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har prøvet...
...og prisen for det, er hård hud i næsen efter alle de tests. Senest i CPH, hvor vi alle artigt sidder og venter på vatpind og testresultat, inden man bliver lukket ind i Kongeriget.
Ja - rejseriet er ikke en lige så behagelig oplevelser i disse tider. Tænker at mange Frequent Flyers skal forvente at “hård hud i næsen” bliver fast inventar..
Seneste flyvning var ORD-CPH med SK i december 2020.... De eneste aktive bookinger er på point, så de kan annulleres om nødvendigt. CPH-FCO-CPH slut juni / start juli CPH-PMI-ARN-CPH september CPH-ZRH-SIN-BKK-PNH-BKK-ZRH-CPH november Det bliver i øvrigt interessant, hvornår tælleren for km siden 2003 runder næste gang, for så bliver det fra 6 til 7 cifre.....
Wow - så er du tæt på 1 million km med SAS. Godt gået - eller mere fløjet Vi må se om SAS IT har taget højde for det
Jeg har fra 2000 af - men i starten var det kun mellem aarhus og københavn. der blev det ikke til såååå mange kilometer. #jegerenungdreng