Upgrade hos QR fra eco til biz

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af SophieHendriksen, 5/9/17.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hej kloge medmennesker!

    Jeg har en tur CPH-DOH-SIN i oktober med mand og barn. Der er kun point til at opgradere to personer, men jeg har ikke helt kunnet finde ud af, om man kan opgradere sidste person? Altså, betale uden at købe en helt ny billet?

    De er ikke altid for hurtige til at svare hos QR, så tænkte det kunne være et klogt menneske herinde vidste det.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    de sidste pr gange jeg har fløjet med dem har jeg fået mail en uge før om jeg kan opgradere hvis jeg vil betale. De ville ha ca 3000 pr vej fra cph-doh. Men ved ikke om de sender det hver gang.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    De har været villige til at opgradere mig da jeg spurgte i lufthavnen, men krævede at jeg betalte merprisen til en business billet. Så ikke en ny billet men merprisen var nu også hamper nok...
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    OK tak, det var lidt det jeg frygtede... biz prisen er temmelig høj, så havde håbet de bare gav en smule rabat i gaten :eek:

    Men det viser sig sikkert at der slet ikke er pladser...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nå jamen det kan man jo håbe, men udfordringen bliver jo så nok, at det kun er den ene jeg vil betale for og bruge point på de to andre.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Præcis....
    De er altid villige, hvis der er frie sæder, at opgradere dig fra Eco til Biz, mod merprisen i forhold til den billet du har købt og den billigste ledige Biz billet. Har selv gjort det, men forvent at betale for det.

    Jeg har endnu ikke prøvet at modtage den berømte e-mail, men kender flere der har gjort det (no bragging...men har så også kun haft en tur med QR på Eco). De priser de tilbyder i e-mails er ganske fornuftige.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Altså, det er jo egentlig lidt fjollet. Så kunne jeg jo lige så godt bare have købt biz billetterne på forhånd? Men det er selvfølgelig fair nok, at de ikke vil kaste et biz sæde afsted til en lavere pris, det bestemmer de selvfølgelig selv.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hvis du for den her mail kan du altid opgradere 1 billet. Og så i lufthavnen kan du opgradere de sidste 2 på point. De vil vist ha 30.000 point for opgrade cph til doh
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    OK super, tak for info! De vil pt. have 30.000 for CPH-DOH og 60.000 for hele turen til SIN.
     
    Henry og Ali Taran "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ikke at sammenligne, men fik den her fra Emirates tidligere idag, så her er der reelt noget at spare på en upgrade fra økonomi til business vs end hvis man skulle købe en business... upload_2017-9-6_4-45-9.png
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er da et ret godt tilbud, tænker jeg :) Vi må se hvad det bliver til. Pointen med turen til SIN var egentlig også at skrabe de sidste point sammen vi mangler til en award ticket til MLE, og så duer det selvfølgelig ikke at brænde dem af på upgrade :rolleyes: Meeen, jeg er allerede lidt træt ved tanken om at sidde omme bagi i så mange timer.
     
    clager, Kristian og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side