Ælle bælle... skal man tro på sas eller sas

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af SebastianBruun, 21/4/17.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    Hos SAS ville jeg nok vælge den der lover mindst...

    Selv hvis man viste dem hjemmesiden, når de prøver at afvise en, så vil de nok ikke lade en ind.
     
    Nj4220 og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    at du bruger Classic linket er jo til noget som måske ikke er 100% opdateret. Så jeg ville også mene at det ikke er gældende. Især fordi det blev fjernet i den upload_2017-4-21_15-53-6.png oprindelige kommunikation.

    Læs her:
    https://insideflyer.dk/breaking-news-sas-fjerner-adgang-3rd-party-lounges-fast-track/
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Jeg søgte bare på 'sas fast track rom' :oops:

    Tak for info, den oversigt havde jeg svedt ud.. Det må jo siges at være nogenlunde klart... :(
    Men mon ikke vi overlever endda..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Jeg har ikke været begejstret for de 2-3 lounges, jeg har besøgt i Rom (når jeg har fløjet med Lufthansa, Brussels eller Alitalia). Så I går måske ikke glip af så meget. Jeg vil lige henvise til min anmeldelse fra sidste år:

    Der er ikke meget glamour og luksus på direktionsgangene længere. Dette er også tydeligt afspejlet i Aviapartners såkaldte Executive Lounge, som er spartansk med et skrabet udvalg af mad og drikkevarer. På plussiden tæller, at loungen har rigelig plads til de få gæster, og at det let at finde isterninger til drinken.

    Hele anmeldelsen er her:
    https://insideflyer.dk/aviapartner-executive-lounge-fiumicino-leonardo-da-vinci-airport-rom/
     
    Ali Taran, Kenneth K, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Loungen har vi qua Priority Pass. Og det er mere fred og ro end maden, vi går efter, så det går nok.

    Noget af det vi sætter mest pris på ved SAS Lounge i CPH er at være fri for at høre på Joe og hans Juicebox, uanset hvor man befinder sig. :mad:
    Det kan ikke være morsomt at have job i cafeen ved siden af :confused: - de ansatte kan jo ikke rende rundt med Bose hele dagen.
     
    miri90, Henry, obs og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    174
    Point:
    33
    Jeg var i Rom 26. februar til 2. marts på Plus-billetter. Officielt var der ikke fast track, fik sågar kompensationspoints for forringelsen af de billetter jeg havde købt, men da vi stod i FCO fik vi skam Fast Track adgang (stod også på de printede billetter).
     
    Ulrik, SebastianBruun, miri90 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Kan det tænkes at være en 'soft landing', så tidligere bookede beholder fast track..
    Det vil tiden jo vise.o_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Senest redigeret: 22/4/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    det har de ikke styr på, man kan ikke markere, de lukekde jo bare ned og folk blev kompenseret med nogle tusinde point for det...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Må hellere runde den her pænt af:

    Der er stadig Fast track i Fiumicino i Rom for SAS Plus:).
    Ikke alene står det på boardingpasset, når man udskriver det - ved checkind blev der sat en stor ring omkring, så personalet i security ikke havde nogen undskyldning for at overse det :p

    Så alt i alt en tur med flere plusser ved at rejse på Plus:

    - Business check-ind, så man ikke endte i samme kø som et par skoleklasser - som de nu er.:confused:

    - Fast track :)

    - Fred og ro på flyet - Plus bestod af 1½ rækkeo_O (½ række 1 og række 2).
    Det er vist den mindste plus sektion jeg har mødt. Men ok, vi var kun tre passagerer på hjemturen :eek:.

    Loungen i FCO kan jeg ikke udtale mig om - det er ikke nok at have Priority Pass - man skal også huske at medbringe kortet.:oops::oops::oops:. Jeg prøvede om hun ville lukke os ind på navnet, men mit ansigt var ikke glat nok - de har formentlig ikke on-line adgang til PP's medlemsregister, så fair nok..
    En on-time billet ville blive 550 DKK, og det mente jyderne nu nok var rigeligt meget for lidt snacks.o_O
     
    Ali Taran, asf, Baadsgaard og 5 andre "Synes godt om" dette.
  13. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Denne gang lykkedes det at huske kortet, så vi kan nyde freden og roen i Aspire i Schiphol :).
    Fint med plads; hvidvin og rose i køleskab så det er koldt; lidt snacks/snask - og et personale der holder rummene ship-shape hele tiden. Ikke meget at brokke sig over :):)
    Der er også til gin&tonic for de der har den slags kært. (duk og væk):oops:
     
    isolCBflyer, Kristian og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side