Artikel: En anderledes rejse.

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Simon Toft, 7/6/14.

  1. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    De fleste rejseartikler starter som regel med at man tager et fly fra lufthavnen mod et andet land, men da min rejse var med kort varsel (grundet arbejde), skulle jeg fra København mod det jyske, og nærmere bestemt Silkeborg. Jeg startede min tur om formiddagen og kørte mod Odden for at tage færgen mod Århus hvor man med sin Brobizz kan komme 5 min. før afgang og få adgang til Business BlueClass. Det betød at jeg med "fast-track" sprang alle andre over i køen da jeg var den eneste der holdte i Business BlueClass banen og en garanteret plads på færgen.

    [​IMG]

    Om bord på færgen satte jeg mig direkte ind i Business BlueClass og bestilte min frokost, satte mig godt tilrette og kunne arbejde i fred og ro den næste times tid.

    [​IMG]

    Efter en lang arbejdsdag i Århus og Silkeborg ankom jeg endelig til mit hotel som var Radisson Blu i Silkeborg. Da jeg kun har Red-niveau og ikke boet særligt meget på Radisson's hoteller havde jeg booket et standard rum til små 1000 kr,- hvilket vil siges at være udmærket på en Helligdag en torsdag. Samtidigt har Radisson Blu & SAS en kampagne i øjeblikket for man optjener 1500 EB-point pr. overnatning og det er helt sikkert noget min konto er glad for hos SAS-EB.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Efter en lille løbetur rundt om en af Silkeborgs søer satte jeg mig tilrette i Michael D. Restaurant og bestilte efter sigende en af deres velkendte Michael D. burgere, som jeg ærligt må erkende smagte aldeles fremragende.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Efter en god lang nattesøvn og et langt bad gik jeg ned for at spise min morgenmad og må sige at udvalget var stort og lækkert, desværre er jeg ikke den store til at spise så meget morgenmad, men havde jeg været det så havde jeg nok prøvet mere end en af de mange udvalg der var.

    [​IMG]

    Radisson Blu i Silkeborg er helt klart noget jeg vil anbefale til andre hvis man skulle være på de omegne. Hotellet ligger tæt på centrum, smukke omgivelser og et yderst venligt personale.

    Efter lidt afsluttende arbejde i Silkeborg gik turen mod Århus igen og færgen hjemad.
     
    Flemming Poulsen, obs, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God artikel og bestemt det værd at komme til Silkeborg. Kørte selv fra Horsens til Silkeborg for at overnatte på selvsamme hotel.

    Restauranten kan jeg også skrive under på er et besøg værd.

    Hilsen
    Henrik
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Bare synd Restaurant Hjorten ikke lenger findes i Silkeborg.

    Hvor spiser man nu godt i Silkeborg?
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Super Trip-report. Radisson på Papirfabrikken i Silkeborg er klart anbefalelsesværdigt. Et helt ok hotel.

    @Bizflyer - det er mange år siden jeg har boet i Silkeborg og er ikke så bekendt i området længere, men skal da prøve at høre mig omkring ved lejlighed mht. spisesteder.
     

Del denne side