Atlantis Paradise Island, Bahamas

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 28/3/17.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg skal afsted med firmaets top performere (ja utroligt taget i betragtning hvor meget tid jeg bruger på IF) til Atlantis på Bahamas. Er der nogle der har været der og har nogle erfaringer at dele omkring aktiviteter, hvad man bør lave, osv.? Det er jo et gigantisk resort...
     
    Henry, Calle77 og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,962
    "Synes godt om" modtaget:
    7,501
    Point:
    113
    Det kunne være at jeg forsøge at få job der hvor du arbejder, så skulle jeg da også have en chance for at blive top performer :) På min nuværende arbejdsplads har mine merritter givet mig en invitation til Wallmans
     
    Henry, Calle77, jakobv84 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Var forbi i Februar.. Det er HELT sindssyg stort.. :eek: Dog var vi på krydstogt og det var en del af en tur hvor vi havde et par timer derude.. Hvis man er til vandland, så skal man seriøst prøve det.. Derudover er stranden og vandet helt sindssygt lækkert.. :D
    Nogen af dem vi var sammen med var på noget snorkling/dykning, også igennem Atlantis og det havde også været en hel super oplevelse. Dog prøvede jeg det ikke selv :p Ellers lå der en golfbane tilknyttet til Resortet. Nu kan jeg ikke spille golf overhovedet, men vi var forbi og se området og omgivelserne kan man i hvertfald ikke klage over ;)
    Ps, tag en tur ind til Downtown Nassau - der er SÅ hyggeligt!
     
    Henry, Kristian, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Glemte lige at tilføje lidt billeder.. Et billede fra stranden og et billede af hele området taget fra båden på vej ud fra Bahamas :D:cool:
     

    Attached Files:

    Nicki Lolk Sørensen, Henry, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,564
    "Synes godt om" modtaget:
    6,735
    Point:
    113
    Jeg var der for mange år siden, så det er nok helt anderledes nu.
    Mit fokus var dèn golfbane, som ligger modsat det enorme Atlantis Resort på Paradise øen.

    Jeg lejede en taxa til at køre mig rundt på selve hovedøen, en chauffør der vist var lidt ud over det sædvanlige. Han satte mig af flere steder og fortalte, hvad der var værd at kigge på. Han tog mig rundt i områder med super lækre villaer ved Cable Beach, der ligger mellem lufthavnen og selve Nassau. Han viste også områder med en enorm fattigdom, migranter fra Haiti, samt de gamle historiske bygninger i Nassau.

    Hvis jeg skulle dertil igen ville jeg nok koncentrere mig om hav oplevelserne, allerhelst en sejltur ud i det vidunderlige tyrkis paradis hav for at se ind mod øerne.

    (Da SAS åbnede ruten til MIA tillod jeg mig faktisk at foreslå SAS at oprette et link på hjemmesiden OSL/CPH-NAS). Jeg fløj med UP Bahamasair MIA-NAS-MIA.
    BA fløj den gang direkte LHR-NAS, mon ikke de også har den rute i dag til dig som ow medlem.
     
    Henry, MaleneChristensen og jakobv84 "Synes godt om dette"

Del denne side