Min EuroBonus status - det sidste års optjening

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 9/5/22.

1. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    5,709
    "Synes godt om" modtaget:
    11,026
    Point:
    113
    Mit bonus år løber fra 1. maj til 30. april. Så nu kan jeg gøre status på min optjening det sidste år:

• Jeg har optjent point nok til at beholde mit diamant kort (ja faktisk den bedste pointoptjening under hele mit lange medlemskab af EuroBonus).
      • 12.000 statuspoint på mit MasterCard
      • 78.000 statuspoint på X3 kampagnen ved flyvninger med SAS
      • Sølle 55.000 basispoint ved at flyve (nok det aller dårligste i mands minde)
    • 65% af mine basis point er optjent ved at flyve med SAS. Resten med Star Alliance partnere. Og som matematikerne nok kan regne ud, så har langt de fleste af mine SAS flyvninger været under x3 kampagnen. På plus.
    • Jeg har hentet godt 125.000 ekstra point hos partnerne
      • 25.000 point ved billeje hos AVIS (her har jeg også benyttet kampagner)
      • Godt 6.000 point hos partnere (Restauranter og Dantaxi)
      • Resten er hentet på mit mastercard - og ja, det er naturligvis også flittigt brugt under x2 og x3 kampagner, hvor køb på www.sas.dk har givet mange point)
    Og til de nysgerrige: Jeg lægger løbende min pointoptjening ind i et regneark. Det er nødvendigt, fordi jeg ofte oplever, at jeg først får point, når jeg indberetter flyvningerne manuelt. Desuden giver det mulighed for løbende at følge med i optjeningen af status.

Og så til min konklusion:
    1. Mit rejsemønster skal ændres væsentligt, hvis jeg skal beholde min status. Jeg skal simpelthen flyve mere. Jer er derfor allerede begyndt på mine første mileage runs.
    2. Jeg optjener ikke nok point til at kunne beholde min flypremium status på mit mastercard.

Men hvordan ser det ud hos jer?

henrik.kristiansen, PENSIONISTEN, silferlood og 9 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kermit

Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    1,134
    Point:
    93
    Jeg har indtil 8.oktober til at få 320 tier points hos BA eller 33 flyvninger. Jeg tror jeg ved hvad der er nemmest :D
    Dog skifter jeg arbejde 1.juni, og jeg skal på 6 måneders uddannelse / træning , så jeg er spændt på hvor mange weekend ture jeg skal tage til London eller Madrid for at beholde mit BA Silver, nu når min sommerferie skal flyttes. Ellers må jeg en tur ned i bronze-feltet og hygge et års tid :)

PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side