Avis gratis weekendleje kombineret med betaling?

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Baadsgaard, 27/7/16.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Har en gratis weekendleje (3 døgn) hos Avis (optjent via deres prefered program) - og har booket en bil i Italien i 4 døgn, hvoraf de 3 ligger inden for weekendlejen.
    Er der nogen, der ved, om de accepterer brug af weekendkuponen som del-betaling af lejemålet? Eller om jeg skal ud i noget med at komme ind og bytte bilen/starte ny lejeperiode den sidste dag?
     
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Nå med lidt imødekommenhed, smil og masser af ros og gentagelse af "jeg ved du gør noget ekstra for mig" og et varmt afsluttende håndtryk, lykkedes det faktisk at få lagt rabat svarende til 3 dages leje ind i prisen :)
     
    Henrik Olsen, Kristian, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Er det ikke nøglen til løsningen i langt de flest af livets store og små udfordringer?:)o_O
     
    THammer, Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Langt de fleste gange heldigvis...men er der ikke et ordsprog der siger at rækker man fanden en lillefinger, tager han hele hånden!
     
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Det er jo før set, at italienere ikke er alt for vilde efter fleksibilitet, så var noget overrasket.
    Men også ved returnering af bilen overraskede de positivt - så jeg uddelte også et håndtryk og smil til agenten, den modtog bilen:)
     

Del denne side