Bedste carry-on taske ?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af HenrikSH, 29/5/23.

  1. HenrikSH

    HenrikSH Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Jeg har søgt på Forum, men ikke lige fundet en (nyere) tråd omkring carry-on …

    Jeg søger tips til den bedste carry-on taske til forretningsture på 2-3 dage hvor der er plads til notebook o.lign og tøj til turen

    Hvad anbefaler/bruger i derude ?
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Magnus

    Magnus Aktivt medlem

    Beskeder:
    88
    "Synes godt om" modtaget:
    246
    Point:
    33
    Jeg har den ikke selv, men drømmer om en fra AWAY. Den er dyr, men de rejsende jeg har mødt med den er MEGET glade for produktet. Kan vist kun fås på deres egen hjemmeside. Der er forskellige størrelser, materialer og med/uden Powerbank.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    De shipper desværre ikke ud af UK længere, men super lækker carry on
     
    Magnus og Henry "Synes godt om" dette.
  4. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,963
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    834
    Point:
    93
    Jeg købte ny sidste år, og ville rigtig gerne have en aluminium-kuftert. Jeg bruger en kabinekuffert 1-2 gange om ugen, og har brug for en model, der kan holde til lidt af hvert. Har haft en hardshell i mange år, ville gerne prøve noget mere holdbart. Kigge først på Rimowa, men valget blev en Samsonite LiteBox Alu. Den er jeg superglad for. Den er et par tusinde kroner billigere end Rimowa, men synes at Samsonite faktisk har en bedre kvalitet. Jeg fik en god pris hos Copenhagen Luggage, så tror jeg endte med 4500,-.
     
    Beaglen, Henry og HenrikSH "Synes godt om dette"
  6. HenrikSH

    HenrikSH Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Checked luggage er vist ikke en carry-on ?
    Jeg rejser altid uden indtjekket bagage, simpelthen fordi det er nemmere og hurtigere, og jeg er kun væk 2-4 dage ad gangen :)
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. tgj

    tgj Medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    39
    Point:
    13
    Rimowa er noget crap, dyreste og dårligeste kuffert ever. Til gengæld er Tumi kedeligt og lidt tungt, men spiller 100 % og har fantastisk service.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Beaglen, Henry og HenrikSH "Synes godt om dette"
  9. ScandinavianTraveler

    ScandinavianTraveler EBG, HH Diamond

    Beskeder:
    74
    "Synes godt om" modtaget:
    224
    Point:
    33
    Købte en Away tilbage i 2018, hvor låsen gik i stykker på første tur, så den blev returneret og byttet ud med en Rimowa Classic Cabin. Prisen på Rimowa har vist været på himmelflugt siden da, men service har været upåklageligt - BA formåede at give den et slag tidligere i år, som medførte en lille åbning i samlingen. Rimowa i Tokyo fiksede den med det samme og helt gratis.

    Min kæreste har i mellemtiden købt en Away, som indtil videre holder fint. Value for money-wise ville jeg nok gå efter en Away, som også kommer med livstidsgaranti. Som andre har nævnt, skal de dog købes i England eller USA - de har en fin shop i London, hvis man kommer på de kanter.
     
    Beaglen, Henry og HenrikSH "Synes godt om dette"

Del denne side