Boka om en SAS bonusbillett?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af silferlood, 24/5/23.

  1. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    De nye reglerna på SAS Bonusbilletter fra februar! Er jeg den eneste, der har problemer med at ændre fly/datoer, jeg får en 'blå' side?
     
    Henry og Tomas "Synes godt om" dette.
  2. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    128
    "Synes godt om" modtaget:
    324
    Point:
    63
    Jeg har ikke prøvet siden de ændrede deres betingelser, men synes heller ikke det fungerede ordentligt før i tiden.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  3. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Nu har jeg samme problem - fandt du en løsning? Eller var det bare forbigående problemer hos SK*IT?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Update - og for en gangs skyld en positiv historie:

    Mit mål var sådan set bare at ændre hjemrejsedatoen med én dag. Ændring kunne ikke lade sig gøre, fordi hjemmesiden blokerede.

    Så jeg bookede ganske enkelt en ny billet (der var stadig ledige pladser på udrejsen).

    Da jeg så forsøgte af afbestille den gamle, fejlede det også. (Teknisk detalje: Jeg tror, det skyldes, at der mangler et "produkt" i deres shop, så den ikke kan finde ud af at opkræve betaling, og så går den i selvsving).

    Nå, men jeg ringede til kundeservice, kom igennem på få sekunder, og den glade, dansktalende medarbejder annullerede den oprindelige billet uden gebyr (da en del af rejsen jo var den samme, som han sagde).
     
    jespersm, JackB, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side