British Airways first class

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af oermen, 6/9/19.

  1. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    Jeg så dette tilbud https://insideflyer.dk/british-airw...-pris/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook og da jeg alligevel skal til Mexico næste år kom jeg til at booke.

    Det bliver min first first og derudover er jeg slet ikke vant til at rejse med British Airways da jeg mest har holdt mig til Star Alliance.

    Jeg har endnu ikke booket mine tilslutningsfly. Bør jeg tage til London dagen inden så jeg er sikker på at have tid i lufthavnen til at opleve noget? Er der ellers noget jeg skal være specielt opmærsom på og noget jeg ikke må undgå at opleve?

    Til den tid er jeg Executive Club Silver member da jeg havde en tur med Qatar til Bangkok tidligere i år og bare mangler mine 4 BA flyvninger, som jeg tager i næste måned.
     

    Attached Files:

    Nielspg, Ali Taran, isolCBflyer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvis du tager den første morgenflyver med BA bør du være i lufthavnen i fin tid og have tid til at gå i Concorde Club. Hvor længe du vil bruge der må være en smagssag, men mon ikke 3 timer er nok?

    Ved ankomst bør du cleare immigration og så gå op til 'The First Wing' check-in og starte rejsen.

    God tur!
     
    Nielspg, MortenLok, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Prøvede BA first i foråret 18', gjorde som foreslået ovenfor, tog den tidlige morgenflyver, bookede en Cabana i The Concorde Room, de er i høj kurs, så skriv evt i forvejen for at forhåndsbooke på enten deres hjemmeside, der er en contact formular for first passagerer et eller andet sted. Eller mail evt til: [email protected]
    Skærmbillede 2019-09-07 kl. 11.17.06.png
    Det er lidt hen mod British bad taste indretning, men man kan tage sig en lur på divaen hvis man vil. Men der er rigtig fint baderum og fuld menu ligger klar hvis man vil sidde for sig selv og arbejde eller søbe champagne. Bare tryk på en knap og de kommer springende. :)
    Concorde room - 2.jpg

    Concorde room - 1.jpg

    Ganske fin restaurant er der også:
    Concorde room - 3.jpg

    Concorde room - 4.jpg
    Fodret af tøffede jeg ud på "terrassen" som jo er indenfor, men med fin udsigt:
    Concorde room - 5.jpg
    Og fik den bedste Dry Martini jeg nogensinde har smagt.

    De har også complimentary Elemis Spa massage. Jeg tror jeg var uheldig fordi det meste var booket, men fik 15 min i en underlig massage stol som føltes mere som en afstraffelse alt i mens en pige stod og trykkede mig i nakken. Riiimelig underlig oplevelse - for os begge vil jeg mene! o_Oo_O:D

    Check-in oplevelsen kender jeg ikke til da jeg kun connectede.

    God tur:cool:, stærkt misundelig:)
     
    Nielspg, Baadsgaard, Kristian og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    Tak for tips. Deres lounge ser topklasse ud
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side