FB status udløber inden rejse, spm

Poster i 'AIR FRANCE - KLM | FLYING BLUE' oprettet af Fribytter, 29/1/21.

  1. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    177
    "Synes godt om" modtaget:
    533
    Point:
    93
    Mit Flying Blue status udløber her til april 2021, dog har jeg en rejse til December. Under min booking står der de privilegier jeg har bl.a. en gratis check-ind kuffert, samt gratis sædevalg osv. Sæderne har jeg valgt, så det tænker jeg er ok, men vil jeg fortsat have ret til bagage selv om status udløber inden rejsen, jeg kan ikke umiddelbart finde dette nogen steder...

    Forresten, nogen der ved om man kan købe ekstra bagage for miles, og hvor man kan se hvad det koster (i miles), synes BA har en god søgefunktion omkring dette, men ikke AF/KLM...

    Mange tak...
     
    PENSIONISTEN, Henry og Beaglen "Synes godt om dette"
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,193
    "Synes godt om" modtaget:
    6,487
    Point:
    113
    Godt spørgsmål. Der er eftersigende visse af fordele som gælder på bookingstidspunktet, som sædevalg, mens andre, som priority boarding, som gælder på afrejsetidspunktet. Lige nu forlænger Flying Blue alle statusser op til februar 2021, men som verden ser ud lige nu, vil jeg forvente den ordning bliver forlænget og du vil derfor også have din status i december.

    Prisen for bagage afhænger vist nok den præcise booking, bookingklasse, afstand, mv. Har du prøvet at lave en dummy bestilling i Min rejse? Den skulle gerne vise prisen i kroner, men måske også i points.
     
    PENSIONISTEN, Henry, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side