God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    ...
     
    Senest redigeret: 19/6/18
    Beaglen, DrDreier, AMJ og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Damn. Ikke dårligt først at stå op kl 9.50 :D og tillykke med pladserne...!
     
    Nicki Lolk Sørensen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    God sen morgen fra Berlin. Det blev vist til lidt for mange Prater fassbier i Prater bier garten i Prenzlauer Berg. Kan virkeligt anbefales de Berlin rejsende sådan en skøn sommeraften som igår aftes. Desværre ingen fotos til øltråden- var nok også blevet disket med et billede af en Berliner weisse mit schuss (rot - himbeeren..).
    www.pratergarten.de
    Har netop checket ind på AB via Myflights appen - kan kun give @Flemming Poulsen ret i at det en en super app til os meget rejsende og tilmed gratis. Push beskederne er en fin funktion.
     
    Senest redigeret: 25/8/15
    Beaglen, AMJ og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  4. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    821
    "Synes godt om" modtaget:
    1,918
    Point:
    93
    Var ved at spørge om den ikke findes til Android, men det var jo en god overspringshandling så researchede lidt selv - den findes ikke til Android men man kan bruge web-versionen her: https://myaccount.myflightsapp.com/

    Og nu tilbage til arbejdet :D
     
    tbh, Beaglen og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  5. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    God formiddag! - Dagen står på arbejde og video analyse af vores kommende modstander i weekenden. I morgen går turen så til det jyske og Århus, med færgen (Dog i business BlueClass.) :)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God morgen - vi forsætter her klokken 11:10 med at kunne sige dette....

    Jeg kom hjem i aftes efter turen fra Houston og min søn endte med at få feber i nat. Så det var rart at jeg kom fra en tidszone der er 7 timer bagefter DK.... For søvn blev der ikke meget af.... det straffer mig kun lidt nu hvor jeg er hjemme med ham :)

    Fredag går det til NYC med LH og hjem med LX i C - huhej hvor det går :)
     
    Beaglen, rasmus.emil, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Er også på hjemmekontoret i dag, måtte bøje mig i støvet og besøge lægen igår, for jeg har de sidste 3 uger hostet og haft ondt i halsen, nå men, hen udskrev nogle "hestepiller" - altså en 7 dages kur med penicillin, og GONK, jeg var træt lige pludselig og er ikke helt på mærkerne i dag...

    sidder og overvejer, hvordan min Asien tur skal planlægges her i september, som sædvanligt et puslespil...
     
  8. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    569
    "Synes godt om" modtaget:
    1,463
    Point:
    93
    En dag på hjemmekontoret her. Skal snart til at pakke da turen i morgen går med SK935 til San Francisco på Business :D
     
    AMJ, mhsalv, Nicki Lolk Sørensen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    God morgen fra det overskyede Danmark. Min døgn- og arbejdsrytme gør, at jeg går i seng ved 3-tiden, og står op ved 10-11-tiden. Masser af Flightfox-arbejde i dag også. Ellers ikke det store på programmet ;)
     
    DrDreier og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Startede med en 10 km løbetur i morges - ja i morges klokken 6. Sidder ellers og prøver at skubbe lidt landbrugsprodukter til Asien, men med det store dollarfald er det lidt for optimistisk at tro på den korte bane. I morgen aften en tur til Düsseldorf med vores SAS venner og retur fredag morgen klokken lort (06:10).
     
    Senest redigeret: 25/8/15
    jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Tirsdagen står i New Yorks tegn. Her er varmt men lækkert.
    Har fundet en god rate (points/cash) hos Conrad New York en nat før vi skal over og bo hos nogle venner 45 mins fra NYC. :)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Goddag fra Brasilien! (Godmorgen går vel ikke længere :D)
    Jeg er netop kommet tilbage fra skole, og senere regner jeg mad at hænge ud med et par venner i bycentrummet... Så ikke det store her!
    Super fedt initeritiv med tråden, det er da klart en tradition vi skal holde vedlige!
     
  13. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Godaften - selvom det nu er en del timer siden, vågnede jeg også op til en push fra MyFlights, om at der var ændringer på min stavanger tur i næste uge (1. Sep SK1876 som jeg har købt UTo på og 3. Sep SK1869) jeg kunne ikke umiddelbart se hvad ændringen skulle være. En travl dag gjorde at jeg ikke fik tid til at grave CWT mails frem og sammenligne med MyFlights, så der er lagt i ovnen til en dejlig overspringshandling i morgen...
     
  14. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    god formiddag - så sidder jeg i SAS lounge ARN og har overstået 1. af dagens 5 ben 4 af dem milage run og det sidste er forretning. Nej jeg vidste ikke at der var en arbejdsrelateret rejse ved booking tidspunkt af milage run... Men hvad gør det når man elsker at flyve. Næste bording er lige om lidt og byder på Blue1 Boeing 717 til TXL :)
    god tirsdag derude
     
    jefi99, Kristian, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Sidder i GVA lige nu og venter på mit fly til FRA og så videre til CPH. Turen med LX hjem fra JFK var overraskende god - det er lang tid siden jeg har sovet så godt og længe. Dog vil jeg sige at jeg efter nu at have prøvet alle de store flyselskabers Business Class produkter i Star Alliance og One World (mellem Europa og USA) , så har SAS fået sig et ganske godt produkt som de bestemt kan bruge til at konkurrere med....
     
    alexanderln, jefi99, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Oga
    Godt at høre... Går udfra du trods alt finder at SQ (og AAs nye?) er bedre end SAS? Men da fint hvis de er på niveau med AC, UA, LH og BA som vel -- sammen med DL/KL/AF -- er de største konkurrenter...
     
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    første dag, ny måned.. - ikke det store hurlumhej her! Ingen rejseaktivitet, faktisk har de sidste par uger budt på flere besøg på kontoret, hvilket er ok til en afveksling.. logistisk mareridt her til morgen, 1 barn i skole og på lejrtur, 1 barn i børnehave og 1 barn skulle afleveres et tredie sted, et cirkus som kommunen har til, at lave artisterier de næste par dage og han skulle lave noget opvisning.. det tog ikke bare en time af morgenen, vente, køre, stoppe osv...
     
    clager "Synes godt om" dette.
  18. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Få dig en aupair. Det kan være to fluer med et smæk ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - det haves, men ikke til "afsked" og se cirkus og fortælle om alt muligt..
     
    AMJ, DrDreier, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Arbejder hjemme, så en stille og rolig tirsdag selvom det er månedsafslutning. Prøvede at cancellere min LH booking til DEL, men det kunne ikke lade sig gøre. Den kan kun ændres... Håber at en venlig sjæl beriger mig med *A sølv- eller (helst) guld-status inden min rejse d. 27, men så heldig har man nok ikke lov at være... Det skal dog prøves. Det kunne jo være der sad nogen derude som ikke vidste hvem de skulle give et guldkort :) Hvis det sker, bliver det for alvor en GOD TIRSDAG
     
    Beaglen og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side