Hvilket søgesystem oplyser bookingklasse før betaling

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Alcazar, 17/10/14.

  1. Alcazar

    Alcazar Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Som et nyt medlem her i dette fremragende forum, har jeg et par spørgsmål angående bookingsprocessen.

    I forventning om et hurtigt og lettjent *G, valgte jeg at lade sommerens Thailandstur registrere hos Aegean.
    Med 11700 point på kontoen og således kun 8300 til guld, regnede jeg da med at blive A3 G i forbindelse med januarferien.

    Men efter Aegean har ændret sit bonusprogram per 24/11. ser jeg ikke anden udvej, end at tage på mit første milagerun, for at indhente de 8300 point jeg mangler, da A3 G efter min mening stadig er attraktivt i forhold til optjening/bibeholdelse.

    Derfor et par spørgsmål:

    1.Hvilket søgesystem oplyser bookingklasse før betaling?

    Jeg skal have fundet en rute der giver mig 8300 point. Men når jeg prøver de ordinære søgemaskiner, samt flyselskabernes egne sider, er det ikke muligt at se hvilken bookingklasse rejsen er i, før man har været igennem betalingsprocessen. Nogen tips?

    2. Tips til hvordan jeg nemmest (billigst) optjener 8300 aegean point indenfor den nærmeste måned.

    Mange hilsner fra en flynørd in spe
     
    Schwert, Simon Toft, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    1) Expedia (men også andre)
    2) flyv SAS
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  4. Simon Toft

    Simon Toft Guest

  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Kayak oplyser også om bookingklasse.

    Tryk på fanebladet Flypriser (eller fares) og man kan se bookingklasser (Q i nedenstående eksempel). Det virker dog som om, at den engelske version har mere komplette oplysninger.

    Kayak.jpg
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Alcazar

    Alcazar Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Det blev en SAS plus tur til Athen via Oslo til en ganske fornuftig pris. Gav 8956 point til Miles & Bonus. En fin tur for en MR. Den ville give 10000 point til EB
    Tak for tips
     
    asf, Nicki Lolk Sørensen og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side