Hvordan opgraderer man en flyvning med Eurowings?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af DelinquentDingo, 27/1/22.

  1. DelinquentDingo

    DelinquentDingo Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    18
    jeg har booket fly med lufthansa over atlanten. udturen kan jeg godt bid for upgrade. men hjemturen opereres af EW discovery, altså lufthansas eurowings. på Lufthansa siger den
    hjemtur not eligible for upgrade. På EW/eurowings kan den end ikke finde mig på booking nummeret. hvordan kan jeg byde på en upgrade hos eurowings? tilbyder de i gaten i usa?

    Bookingen er foregået gennem et krydstogtselskab for at få det som pakkerejse i tilfælde af aflysning.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Eurowings Discover er ret nyt og en lidt mærkelig størrelse, så der er ikke så mange erfaringer med dem endnu. De bruger ikke samme bookingsystem som Eurowings, så du vil ikke kunne finde bookingen gennem den hjemmeside. Så vil tro det hele skal foregå gennem Lufthansa.

    Ville prøve at ringe til Lufthansa hotline og spørge, måske de kan fikse det?

    Kunne ikke lige finde noget info om det på det tyske forum Vielfliegertreff.
     
    PENSIONISTEN, DelinquentDingo, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. DelinquentDingo

    DelinquentDingo Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    18
    Super fedt tak!
    Ja ,det bliver heller ikke nemmere af at det er booket gennem third party i USA.

    Jeg giver Lufthansa et kald.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  4. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Nyeste melding fra Vielfliegertreff er at man kun kan opgradere Eurowings Discover ved 1) at ombooke billetten til business (og betale prisforskellen) eller 2) chance den i lufthavnen (pris ukendt, og varierer nok). Bud- og fastpris-opgradering på forhånd findes ikke til dem :)
     
    DelinquentDingo, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  5. DelinquentDingo

    DelinquentDingo Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    18
    Nå det var dog en skuffelse, jeg har ikke hørt fra dem, da jeg skrev for en evighed siden.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side