IHG Efterår 2014 promo: Into the Nights

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 4/9/14.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er der efterårs promotion hos IHG. Nysgerrig efter hvilken udfordring I har fået og om I regner med at gøre det? Tjek HER hvad din profil har.

    Mit er vist nedenfor. Overvejer det især hvis jeg kan få det klaret primært på firmaets regning fremfor bare at bo på SPG som jeg plejer. Så er spørgsmålet om jeg vil have points eller nights... nok nights.

    upload_2014-9-4_11-25-18.png
     
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Din ser god ud, det er kun 4 vilkårlige nætter heraf 2 på HI for at få de 2 gratis nætter!

    Her er min. Overvejer det, selv om de 4 lørdage er lidt stramt fordi det kræver yderligere rejser - har kun 2 rejser (heraf kun 1 lørdag nat) planlagt indtil videre.

    2014-09-04-134010_961x636_scrot.png

    Optimalt set skulle det jo kombineres med Eurobonus challenge. Dog er det svært at finde billige flyvninger med SAS ud lørdag og hjem søndag til et sted med et godt IHG-udvalg inden 1/11.
    Ellers skulle det optimale regnestykke hedde 5x t/r f.eks. Berlin for omkring kr. 4000 = 10.000 basispoint + 30.000 ekstrapoint = 10 EB-point per kr. Kombineret med 3x lørdagsovernatning på IHG (der er et godt udvalg i Berlin til ok priser) for at få de 2 gratis nætter og en skovlfuld IHG- og EB-point oveni ;-)

    Det er lidt uklart hvordan de 2 gratis nætter virker. Men hvis man kan få 2 gratis nætter på InterContinental er det jo en del mere værd end de 30k/32k point...

    (Hvis bare ikke man havde været presset på budgettet lige for tiden..!)
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jep. Har booket:
    - en nat på et Holiday Inn ved lufthavn med morgenmad
    - to nætter på et andet Holiday Inn
    så mangler nu jeg bare en nat på et vilkårligt IHG hotel inden årets udgang. Det bør kunne klares!

    Jeg er lidt i vildrede med at tage points eller nætter... Jeg har 80,000 IHG points og regner med, inklusiv diverse promo codes og mit IHG kreditkort, at kunne få det op på 150,000-200,000 afhængigt af om jeg tager de 32,000 bonus points eller de 2 nætter. Ender nok med at tage nætterne -- 2 nætter på Intercontinental er jo også en fin weekendtur med konen! Og så må jeg skyde points'ene af på 1-3 ugers ferie med pointbreaks!
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja... din er lidt af en investering. Jeg havde sgu nok bare kørt løs på Hyatt istedet og så tjent nogle points... 5 forskellige brands bliver da også besværligt og så de 4 lørdage....
     
  5. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Der er kommet lidt mere info på Head For Points (dot com, må ikke poste links endnu - jeg er for ny ;) )

    Ikke endeligt bekræftet, men det ser ud til at de 2 gratis nætter gælder inden for 12 måneder til _alle_ værelser der kan bookes som rewards. Så f.eks. InterContinental Bora Bora eller Hong Kong eller .. :) pointene er selvfølgelig bedre til point breaks eller hvis man vil bruge dem senere end 12 mdr.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Yup http://travelisfree.com/2014/09/05/i-promise-to-rock-the-best-hotel-promotion-ever/ rapporterer det samme så jeg tager nætterne!
     

Del denne side