InsideFlyer-skribent udgiver bog!

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Magnus, 27/3/24.

  1. Magnus

    Magnus VIP medlem

    Beskeder:
    91
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Som titlen siger, så udgiver jeg en bog

    De sidste tre år har jeg holdt sabbatår, hvor jeg har rejst en del. 97 flyvninger og 195.462 fly-kilometer er det blevet til på mine mere end 650 dage i udlandet (billede viser flyvninger siden 2015).
    upload_2024-3-27_11-6-56.png

    I den tid har jeg fundet stor inspiration hos InsideFlyer til alt fra sammensætninger af ruter og gode deals. Herudover gav et venligt medlem mig et guldkort, så jeg på de fleste af flyvningerne kunne nyde godt af gratis bagage og gratis mad i lounge før adgang. Det er ret værdifuldt med et lavt budget i et sabbatår.
    upload_2024-3-27_11-7-42.jpeg

    Et andet venligt medlem har også hjulpet med booking af en Star Alliance billet på Uniteds berømte “Island Hopper” mellem Honolulu og Guam via Mikronesien og Marshalløerne (der desværre blev aflyst og ombooket til den direkte flyvetur over Datolinjen). Jeg var nok den sidste der gik ombord på trods af A* Guld, da flyet var fyldt med militærpersonale.
    upload_2024-3-27_11-9-26.jpeg

    Så tak til InsideFlyer, hvor jeg også selv har fået lov til at udgive nogle forside-indlæg.

    Rejserne har gjort, at jeg drømmer om at starte på pilotuddannelsen om to år, og at jeg derfor er i gang med at spare penge sammen. Jeg er sikker på, at det nok skal lykkedes, selvom de 700.000 kroner virker som et meget højt beløb.
    upload_2024-3-27_11-11-36.jpeg

    Jeg håber at komme i mål på flere måder. Om en måned starter jeg igen på Oslobåden og derudover har jeg netop offentliggjort det projekt jeg har arbejdet på det sidste år: en bog om sabbatår!

    Bogen får titlen “Det Perfekte Sabbatår - 32 råd til studenten med rejsedrømme”, og er en samling af den erfaring jeg har fået i løbet af de seneste tre år. Blandt andet om jobsøgning, opsparing og rejseplanlægning. Alt i alt en bog, der giver råd til at springe ud i sabbatårets muligheder.
    upload_2024-3-27_11-12-15.png
    Jeg har netop startet forsalg, så hvis du kender en kommende student som du gerne vil give luft under vingerne, er “Det Perfekte Sabbatår” en oplagt gave! Den kan forudbestilles til 179,- kroner (gratis levering i Danmark - forventet i maj24) indtil 31. marts, hvor prisen stiger.

    Forudbestil ved at sende 179,- kroner til MobilePay nr.: 42 59 45 12 (husk adresse).

    Så er du også med til at give min drøm (og mit kommende skolefly) luft under vingerne. Tak for det!

    Læs evt. mere her: www.sabbatårsrejse.dk
     
    Erobran, Henrik Olsen, T4L og 16 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,861
    Point:
    113
    Wow. Way to go!
     
    Beaglen og Magnus "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,829
    Point:
    113
    Godt gået. Den glæder jeg mig til at læse.

    Men kunne du opdatere din hjemmeside med indholdsfortegnelse + bogens indledning / forord?
     
    Henrik Olsen, Beaglen og Magnus "Synes godt om dette"
  4. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    893
    "Synes godt om" modtaget:
    2,015
    Point:
    93
    Har sagt det før, men gentager gerne: Hatten af for dit projekt. Og ikke mindst din rejseaktivitet :).
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Magnus

    Magnus VIP medlem

    Beskeder:
    91
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Ja, det var en god ide. Lige nu er den organiske trafik på hjemmesiden lig nul, så jeg har prioriteret at få bogen helt færdig.
     
    Henrik Olsen, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Bogen er bestilt og glæder mig til at læse den :) Godt gået min ven - det er fandme sejt at lave en bog og få den udgivet :)
     
    Magnus, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  7. Magnus

    Magnus VIP medlem

    Beskeder:
    91
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Tusind tak. Jeg modtager første eksemplar i denne uge, og så er det bare at trykke på start-knappen til 1. oplag, når kvaliteten er godkendt. Det bliver godt. Og jeg glæder mig :)
     
    Calle77, CHIP og Henry "Synes godt om dette"
  8. JensPeter1

    JensPeter1 Nyt medlem

    Beskeder:
    8
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    Sejt!
     
    Magnus og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side