London

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af MaHA, 23/11/17.

  1. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    LHR info søges!

    Er der nogen, der har et godt gennemsnitligt bud på, hvor lang tid man skal afsætte til at komme fra Paddington til SAS gate i LHR T2 - på en lørdag eftermiddag.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  2. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Hvis du tager Heathrow Express fra Paddington, vil jeg mene omkring 45-60 min, med lidt rask gang og evt. goldtrack for Star Alliance-guld folk.
     
    MaHA og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Det tager 10-15min at gå mellem stationen for Heathrow Express og T2. Igår var der ingen ventetid i Goldtrack. Samlet fra Paddington til gate, som typisk er omkring gate 24-26 passer meget godt med 45-60min. Den omvendte vej har jeg flere gange klaret fra fly til Paddington på under 1 time, dog kun med carry-on.
     
    Beaglen og MaHA "Synes godt om" dette.
  4. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Great - tak!
    Så flere steder at der er en lang gå tur fra toget til security i LHR T2, så frygtede lidt, at jeg skulle afsætte meget mere end en time til point-point.

    Har dog kun EB-Silver, så jeg skal stå med rosset i kø...
     
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,817
    Point:
    113
    Da jeg ikke havde status og fløj på economy class, opfattede jeg mig selv som en del af rosset ;) men kan se betydeligt mere selvtillid og dermed også en anden tilgang :p:p:p
     
    SebastianBruun og MaHA "Synes godt om" dette.
  6. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Tænker også jer er en del af rosset - men knofedt og troen på den amerikanske drøm skal nok få mig igennem på under 60 min
     
    Beaglen, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  7. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Det lykkedes på 65 min fra toget afgik fra Paddington til jeg var fremme ved gaten, inkl stop til gavekøb, køb af dansk vand og div. Security var lidt træg, og tog 5-10 min.
    Men alt i alt hjalp det nok på effektiviteten, at det var lørdag eftermiddag...
     
    RasmusH, Beaglen, Thorkild og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side