Lounge i Amsterdam Schiphol

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af eberg, 19/9/17.

  1. eberg

    eberg Medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    26
    Point:
    13
    Min kæreste og jeg skal flyve over Amsterdam når vi skal hjem fra London til jul. Vi har ca. 3 timer i Amsterdam og jeg har foreslået at vi tager i en lounge for at få lidt ro. ;) Vi Skal helt til det kolde og mørke Nordjylland, så Aalborg er selvfølgelig sidste destination.

    Men hvad er den bedste lounge i Amsterdam? Vi flyver med KLM, men har hverken status ved nogle flyselskabet eller Priority Pass. Vi er selvfølgelig klar over at det koster så, men kender nogle til priserne?

    Håber I kan hjælpe os. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Ifølge Loungebuddy, koster de 28$ per person, at komme i Aspire Lounge: https://www.loungebuddy.com/AMS

    Det kan også være værd at tjekke, hvad det koster at opgradere jeres fly til Aalborg, da i derigennem vil få lounge-adgang.
     
    Peter Krogh Frausing, tbh og Henry "Synes godt om dette"
  3. Modvig

    Modvig Aktivt medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    215
    Point:
    33
    Jeg var i deres KLM Crowne Lounge fornylig to gange (20. og 22. juli) og er faktisk ved at skrive en anmeldelse (hvis jeg kan finde tiden) men lige nu kan jeg oplyse at det koster 45 euro og at man kun får adgang hvis der ikke er så travlt. Det var så ikke tilfældet de to gange, jeg kom forbi. Jeg synes det er noget pebret for en lounge som ikke er helt i top. Den er meget stor (500+ kunder) og serveringen er da udmærket - men måske ikke de 45 euro værd. På den anden side ville jeg nok komme der igen :)
     
    Henrik Olsen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg har også været i Crown Loungen et par gange, enten via billet eller status. Det er en udemærket lounge. God udsigt, hvis man kan finde en plads ved vinduet.
    45Euro er nok lige i overkanten af hvad jeg synes den er værd.
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  5. eberg

    eberg Medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    26
    Point:
    13
    Mange tak for svarene.

    Tror det bliver Aspire loungen selvom KLM Crown Loungen lyder rigtig lækker. Så kan vi spare pengene og bruge dem på en businessclass billet en anden gang.
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side