Miami jul 18

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af clager, 13/1/18.

  1. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hej alle,

    vi påtænker at tage en tur til de varmere himmelstrøg til jul/nytår (ja der er længe til endnu...).

    Vi har ikke på den måde holdt "sommerferie" før, så derfor ønskes inspiration fra andre der har prøvet det, 2 voksne, 2 børn (4 + 7 år)

    Vi kunne evt. godt tænke os Miami, og har fundet dette "tilbud", men jeg ved ikke om priserne bliver billigere/dyrere jo mere vi nærmer os:

    https ://imgur. com/TIhGkbg (fjern mellemrum da jeg kan desværre ikke linke, før jeg har 10 posts :-(

    Ja der er en overnatning i Wien, men hvad tænker i, er det et god deal?


    Svar :
    Ja slå til med det samme. Det får I ikke bedre. Under 3000kr per person uden børnerabat som er svær at få er ved en højtid som jul / nytår fundet til de penge til Miami.

    Hvis I rejser den 21.12 slipper I for overnatning og kan tage morgenflyet - men risiko er at flyet skal de ices efter at have overnattet i CPH og med kun 55min transit i VIE er det lige snært nok med to børn.

    Desuden er Austrian god på economy longhaul - bedre end søstrene fra Lufthansa og Swiss synes jeg.
    Og VIE er en nem lufthavn at skifte i.

    Jeres billet kræver en overnatning i Wien. Tag den i lufthavnen på Marriott hotellet Moxy. Der får I et family room for €95 for optil 4 personer. Gå afstand fra terminalen.
    Moxy er helt ny hippe ungdommelige hoteller der er i den lavere prisklasse i Marriott kæden.
     
    asf, Bekgaard, Fribytter og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Jeg havde nok ventet et par måneder også set, f.eks har Norwegian slet ikke sat deres billetter til salg til Fort Lauderdale, og de plejer at flyve direkte om lørdagen, altså d. 22 December. Du er for tidligt ude, der er næsten et helt år til.
     
    Fribytter, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113

    Helt uenig

    Jule billetterne der er billige ryger med det samme de bliver frigivet.

    Austrians produkt er meget bedre end Norwegian.
     
    SophieHendriksen, Calle77, Bekgaard og 9 andre "Synes godt om" dette.
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Helt enig her...er dine datoer allerede fastlagt så er det bare at slå til. Specielt med Austrian. Er dine datoer MEGET fleksible og skal du ikke noget 1-2 uger efter du skulle have været tilbage fra ferien, så er Norwegian det rigtige valg!!!!
     
    Schwert, Henry, Bekgaard og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    174
    "Synes godt om" modtaget:
    516
    Point:
    93
    Tusind tak for de gode råd. Biletterne er nu bestilt, da jeg også tror at tidspunkterne er bliver attraktive jo tættere på man kommer på afgang.

    Prisen blev lige lidt over 12.000 kr med MC gebyr for 4 personer CPH-VIA-MIA ud d. 22.12 og hjem d 02.01.2019. Det glæder vi os til...
     
    Jeblin, tbh, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Har jeg misforstået noget, eller sidder du og kikker på flybiletter til julen 2018, dvs. om 11 måneder ?
    Det er da godt nok langtidsplanlægning .
    Jeg troede at jeg var hurtig ude, da jeg i septmeber sidste år, kikkede på sommerferie til juni i år.
    Jeg fandt jo ud af, at man ikke kan booke sas plus/business med ens premium kort så lang tid før, da de lige skal have solgt nogle go billetter først .
     
    Fribytter og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    174
    "Synes godt om" modtaget:
    516
    Point:
    93

    Ja min bedre halvdel synes også jeg er lidt skør, men et godt tilbud skal man ikke sige nej til... Og det er jo nu vi lige har snakket om at "næste år til jul/nytår skal vi...", og så er det med at gøre noget ved det med det samme... Så må man håbe at AA ikke går bankerot inden da....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Skal have solgt nogle go billetter først? det lyder meget mystisk. Du burde kunne booke premium billetter, såfremt der er plads på business. Dog frigiver SAS (og mange ande selskaber) først awards 330 dage frem.

    Beklager men nu faldt du lige i fælden :) AA = American Airlines, OS = Australian Airlines! Og det lyder som en rigtig fin pris du har fået på de datoer!
     
    Henry, Jeblin, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    174
    "Synes godt om" modtaget:
    516
    Point:
    93
    Rookie mistake...:confused:
     
    Jeblin, Convict, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,545
    Point:
    93
    :D:D
    Ku ik la vær ;)
     
    SophieHendriksen, Peter F., Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Helt enig. Det handler ikke ikke om solgte billetter, men om frigivne bonus/Award seats. Det er nogle helt forskellige ting. Bevars antallet af frigivne seats kan afhænge af antallet af solgte billetter, men så skal vi som regel noget længere frem i bussen.
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  12. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Så lærte jeg noget nyt, hvordan et et layover på 14 timer ud og 6 timer hjem kan være et meget bedre produkt end Norwegians direkte fly, ihvertfald den ene vej også især med 2 små børn.

    Der er vel ikke andet end at ønske rigtig god tur til @Fribytter :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    OS = Austrian Airlines
     
    THammer, Peter F., Jeblin og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Det er spilme en flot pris hen over Julen. Den havde jeg også bidt på. Tillykke med det
     

Del denne side