Har set at Mofibo nu er kommet på SAS shopping portal. https://onlineshopping.flysas.com/dk/mofibo/7561 "One app - thousands of books. Explore a huge selection of titles in all genres. Read or listen unlimited on your smartphone and tablet, where in the world you want. The first 14 days are free. Please note: this offer can only be used one time per customer, and for new customers only" Gætter på at de 14 gratis dage ikke tæller som et køb, så det er vel 129 for den første 1½ måned for at få point.
Man tjener forresten også 100 point pr 100kr brugt i Bahne nu.. Så nu er der ingen undskyldning for ikke at sende lillemor i byen med tegnedrengen - så længe hun husker EB-kortet
Jeg mener faktisk at det er gratis med de point - sålænge de opsiger abb inden de 14 dages prøveperiode er overstået. Nogen der har prøvet det?
Kan det passe at den tracker en når man opretter sig på mofibo via linket på SAS hjemmeside? Man bliver lidt nervøs når der ikke skal skrives EB nummer ind under oprettelsen. Hvor hurtigt kan man afmelde sig igen? Næste dag allerede?
Det vil man kunne, men jeg ville nok gøre det efter 7-10 dage for at være sikker. Men reelt er der ikke noget der skulle hindre at du afmelder dig igen med det samme.
Nogen ide om hvor længe det her tilbud løber? For spaden her, har smit sit visa-kort væk for tredje gang i år
Hmm, Jeg har oprettet mig, men der står stadigt 0 under "point på vej til dig" - Har i andre fået jeres points/står de under point på vej?
Tror det er en semiautomatisk opgave og der løbende opdateres. Men jeg skal snakke med folkene bag i kommende uge, så jeg spørger lige ind til det
Det er inde på https://onlineshopping.flysas.com/dk/min-konto/ Klik på Log ind oppe i højre hjørne, og derefter på dit navn, hvis du ikke allerede er logget ind.
Mange tak. Har simpelthen 530 point tilgode fra Zalando fra 24/08-16. Hvem skal man tage fat I for at få dem tilskrevet Nogen der ved det?
Er der nogen der har fået points fra Mofibo? Jeg bestilte i sidste uge, men den stå ikke under "upcoming point transfers", hvilket eller normalt sker hurtigt, når jeg køber fra andre butikker.