Ny redaktør på Insideflyer:

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Erobran, 29/1/22.

  1. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    140
    "Synes godt om" modtaget:
    415
    Point:
    63
    Hej alle zusammen. nogle kender mig allerede her fra Forum hvor jeg går under navnet Erobran. I Virkeligheden hedder jeg André Jørgensen og er bosat i Aalborg. Jeg har en del interesser hvor blandt andet luftfart er min største hobby og jeg er blevet hyret som redaktør/forfatter her på Insideflyer grundet min store passion inden for hele luftfartsbranchen, jeg vil forsøge det bedste jeg kan at få bragt alle de seneste nyheder der sker i og omkring Aalborg, derudover vil der også af og til komme en anmeldelse eller et rejsebrev fra min side idet at jeg "eeeeeeeelsker" at nørde rundt i en lufthavn og ombord på fly. Jeg har blandt andet her på Forum lavet en analyse omkring det kommende blodbad i Stockholm hvor Oslo så senere hen også er blevet til et blodbad som jeg vil forsøge at gå lidt mere i dybden med i den kommende tid. til slut vil jeg bare håbe på e godt samarbejde med redaktionen på Insideflyer og jer brugere her på Insideflyer forum. jeg ønsker alle en dejlig blæsende weekend her fra Aalborg :)
     
    MaleneChristensen, T4L, jespersm og 16 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Velkommen i vores team af gode forfattere på InsideFlyer :)

    Med udgangspunkt i Aalborg dækker vi nu de tre største lufthavne i Denmark med personer til stede :)
     
    T4L, Nielspg og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side