Nu fjerner SAS muligheden for at guldmedlemmer kan vælge de bedste pladser i SAS Go på long haul. Kilde: Businessclass.se /DSGM #2 der endnu en gang bander SAS langt væk...
Men det som er interessant er at de fjerner fordele fra guld medlemmerne for at skabe fordele til diamanterne. Så reelt er der ikke skabt nogle nye fordele.
Jeg er helt enig! At forværre fordelen for en gruppe, mens den anden gruppe bevarer samme fordel er jo ingen enhancement. Svarer lidt til at lukke hunden inde i kosteskabet, når man går på arbejde, for så bliver den helt vild glad, når man lukker den ud igen ved fyraften. Spørger man mig, ville jeg hellere have haft beholdt frit sædevalg for både guld og diamond, og så måske have givet diamond gratis garanteret seat blocking oven i hatten.
Jeg har lige købt to envejs bonusbilletter VNO-CPH siden pengeprisen med bagage var næsten 1500 DKK. Vi har Fly Premium, så prisen var 12.000 point per snude for Plus. Vi er diamant hhv. guldmedlemmer. Det var ikke muligt ved booking at vælge sæder. Er det en ny enhancement eller SKIT?
Jeg har netop booket en bonus billet til svigermor på Plus, der kunne jeg heller ikke få lov at vælge sæde. Dette på en billet fra BLL - OSL, så muligheden er altså også væk på shorthaul, med mindre det er en fejl.
Det er forhåbentlig en fejl. Jeg var afsted sidste weekend til Færøerne på bonus plus billet, og der kunne vi godt vælge sæde (også EBG). Billet dog booket for lang tid siden.
Jeg som troede at de (Tanten) havde skrabet bunden. Man får virkelig smæk for skillingen med top status :-(