Russiske turister

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Daniel K, 6/5/15.

  1. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Det er nok lidt udenfor kategori men...
    Findes der en oversigt over hvilke byer/områder/lande russsiske turister frekventerer mest? - er ved at planlægge sommerferie og har nu to gange havnet i områder hvor russere enten:

    1. Gav sig til at diskutere og tjatte til minibuschauføren foran mine børn i Thailand, lad os bare sige at vi gik væk da chaufføren havde hentet sine venner med bambuspinde og skovle...

    2. Begyndte at slås med hinanden æskestive på en familie restaurant , - faktisk ganske underholdende, hvis igen jeg ikke havde børn med.

    Jeg er sikker på at jeg har været uheldig, men vil gerne nøjes denne gang med tyskere der lægger håndklædet på solstolene eller skriver Besetzt med muslingeskaller på stranden :)
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Daniel K og Kristian "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg boede for nylig på et lille hotel på Koh Samet, hvor russerne udgjorde 70% eller deromkring. De opførte sig eksemplarisk, og der var et par meget, meget velskabte unge damer iblandt. Så helt slemt er det altså ikke altid, men grundlæggende så hader jeg også russiske turister. Og kinesiske turister. Og lidt tyskere. Og amerikanere. Og turister fra Københavns vestegn. Og visse svenskere.
     
    Nielspg, Frequie, Ulrik og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    De er i hvert fald overalt i Thailand og siden Filippinerne blev visumfrit for russerne for nogle år siden, så valfarter de også til Boracay. Eller det gjorde i hvert fald. Hørte i vinters på Boracay, at der nu var 30-40 % færre russere.

    Bemærkede i øvrigt et interessant fænomen blandt russerne på stranden. De har et såkaldt 'sun pose' for at maksimere deres tan. Fik desværre ikke taget et billede, men adskillige af russer-gutterne stod i laaaang tid (og ad flere omgange) på stranden vinklet mod solen med let spredte ben og hænderne på baghovedet for suge maksimal sol. Naturligvis i speedos. Så charmerende.

    Desværre var fænomenet ikke så udbredt blandt de velskabte unge damer.
     
    Kristian, THammer og jefi99 "Synes godt om dette"
  5. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Ja, de er nok mere til Krim pt. :) - har prøvet at google lidt, uden meget konkret, måske kan man få en kombineret Kandis koncert/Russer alarm i Appstore :)
     
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg holder egentligt med @jefi99. Jeg synes generelt deres ry er værre end hvad jeg har oplevet. Ikke mindst er frutrimmerene ofte velskabte og unge (kone #2 eller kæresten måske?). Britiske turister kan sgu også være slemme. Og unge danskere for den sags skyld...
     
    jefi99, Nielspg, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side