SAS udsalg?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Rasmus, 8/4/15.

  1. Rasmus

    Rasmus Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
    Hej med jer

    Jeg skal et smut til USA til august/september. Jeg rejser CPH-LAS og SFO-CPH. Jeg kan finde returbilletter til 6200 for denne kombination med SAS. Skal jeg slå til nu, eller er der chancer for at få disse endnu billigere? :)

    Mange hilsner
    Rasmus
     
  2. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg ville slå til, jeg tror ikke du finder det billigere med SAS, men det bliver helt sikkert meget dyrere.
     
    Rasmus "Synes godt om" dette.
  3. Rasmus

    Rasmus Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
    Mange tak for hurtigt svar :)

    Det anede mig.

    Jeg tænker, at SAS nok er de ekstra penge værd pga rejsetid. Selvom servicen måske er bedre andre steder.

    Rigtig god dag.
     
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    - og så kan du jo spare en 1000 lap, ved at tage et stopover :) men som du selv siger, sparer du tid med sas
     
  5. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Hvis du vil have lidt bedre service og mulighed for ekstra kuffert med hjem kan du prøve at søge en optiontown på hjemturen fra SFO til CPH. Det koster typisk 1000-1500 kr at søge om at komme fra Go til Plus.

    Jeg ved ikke om du rejser alene og om du allerede har status hos SAS. Men optiontown på den lange tur hjem kan være godt givet ud :)
     
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    @Rasmus du kan også flyve business for det dobbelte med enten Star Alliance eller One World. Det plejede at være billigere men med den stærke dollar er prisen krøbet fra ca. 9.000 til 12.000-13.000. Det tilføjer et stop i begge retninger, men du skal jo alligevel have et stop på udturen. Og hvis du alligevel overvejer at opgradere til Plus, vil jeg da sige de ekstra tusinde for lie-flat og champagne er godt givet ud :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side