Segment run i Billund

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Frequie, 6/3/20.

  1. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Jeg mangler lige 2 segmenter for at beholde status og vil lave en segment run CPH-BLL.

    Når jeg ankommer til BLL, kan jeg bare blive ved gaten og tage samme fly retur? Eller er der ikke tid til det?

    SAS vil ikke sælge mig en billet når der er mindre en 1 time før returflyveren, men flyet flyver tilbage 25 minutter senere. Så booker jeg bare to enkelt billetter og så burde der vel ikke være problemer?

    Første gang jeg laver en "point run" :cool::cool:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Der burde være masser af tid til sådan en tur. Jeg gør det ofte i hhv. AMS, BRU, CDG og MXP ... uden problemer overhovedet.
    Rigtig god tur.
     
    MaHA, Frequie og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    I CPH lukkes du ind i terminalen ved gaten. Og kan i princippen bare vente dér.

    I Billund blander man ikke ankomne passagerer med dem, der skal med flyet. Jeg er ikke klar over, om der er en sikkerhedskontrol for ankomne passagerer - eller om du skal forbi bagagebåndet, ud i ankomsthallen, gå op i afgangshallen og igennem sikkerhedskontrollen dér - og bagefter gå ud til gaten.

    Det bør du nok undersøge en ekstra gang. Og i givet fald afhænger tiden også af, hvor flyet er parkeret og hvor langt du skal gå.
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  4. jth

    jth Medlem

    Beskeder:
    33
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    18
    Der er en dør i Billund for connections der leder dig uden om security. Jeg har dog aldrig prøvet den.
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,820
    Point:
    113
    Jeg tror ikke, du slipper for security - for I Billund har man ikke en opdeling af transfer passagerer, der har været igennem en godkendt security, der lever op til standard (f.eks. København) og ikke godkendt security (Egypten, Tyrkiet etc.).

    Men, jeg har også set døren. Dog aldrig set, at den er brugt. Og jeg ved heller ikke, om den er låst.
     
    JackB og Frequie "Synes godt om" dette.

Del denne side