Skal Bonusfeber til at overhale SKIT?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Frequie, 17/9/15.

  1. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Her går man og tror at SKIT er skidt, men de sidste dage er Bonusfeber's IT afdeling vist ved at overhale SAS indenom ;)
     
    Kenneth K, Peter F., clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Der må da snart ryge nogle hostingpenge retur??
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Lad mig starte med at beklage og undskylde for de seneste dages problemer...

    Vi er i øjeblikket igang med at forberede fremtiden for Bonusfeber - og det involverer bl.a. en overflytning af alt til et større og mere fremtidssikret hostingcenter. Denne overflytning er en del af en større ændring og involverer ikke blot de tre Bonusfeber sider, men også Milepoint.com og flere andre europæiske sider.

    Desværre, så var der flere ting som gik galt under flytningen tirsdag og det har haft en del følgeeffekter udover onsdagen også. Det er ganske omfattende systemer, som er flyttet og der er en del mere bag kulisserne som er relateret til hvordan Bonusfeber kommer til at se ud i fremtiden også.

    På toppen af dette så blev vi idag ramt af et større DDoS angreb, som igen lagde - ikke blot os - men også de andre sider i familien ned. En ulykke kommer sjældent alene.

    Vi har et "SWAT team" til at arbejde døgnet rundt sammen med hostingfirmaet og forhåbentligt er det værste nu overstået.

    Som nævnt, så kommer der til at ske en del forbedringer og ændringer på Bonusfeber i fremtiden... en fremtid som er lige om hjørnet.

    Jeg skal endnu engang beklage at serverflytningen gav problemer - og ikke mindst at det ikke blev varslet. Ingen havde ganske enkelt forudset at vi skulle opleve så stort et nedbrud.

    Men jeg håber og tror at disse "hick ups" vil være det hele værd når alt falder på plads og vi kan løfte sløret for fremtidens Bonusfeber. Det sker før du aner det...
     
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Bare det ikke er 'forbedringer' i stil med EuroBonus-massakren ;)
     
    Rikke Haugen Olsen og Frequie "Synes godt om" dette.
  5. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Argh... Jeg tror nu SKIT er foran med mange, mange banelængder. Nu sidder jeg og skal til at booke bonusbillet BLL-LYR og så er sas.dk nede!! "Siden du søger efter eksisterer ikke" HM!! :mad:

    Edit: Så lykkedes det alligevel at booke!
     
    Senest redigeret: 18/9/15
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Nogle gange kan man forsat booke via SAS App om hjemmesiden er nede. Det kan du prøve næste gang :)
     
  7. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Det prøvede jeg også, på baggrund af tidligere tråde herinde, men kunne ikke finde ud af at booke pointbilletter via app'en... heldigvis var hjemmesiden oppe igen kort efter. Det er da bekymrende at en så vigtig salgskanal som sas.dk er, ikke er mere stabil. Det må koste dyrt på bundlinjen, både irritation hos kunder og eventuelt mistet salg.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Ja - det må jo ikke være nok irritation og dermed mistede kunder - siden de ikke gør noget ved det....
     
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hos os har vi en lidt anden opfattelse af "enhancements" end bonusprogrammerne har ;)
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    2016-01-07 23.05.24.png

    Vidste ikke helt hvor jeg skulle poste denne. Men hvem styrer hvilke reklamer jeg får?? og nej, har ikke en beskidt browser-historik!
     
    clager, tbh, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Har også fået samme reklame i dag ......
     
  12. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det var da ellers et godt tilbud ;)

    Annoncefolkene har lavet nogle ændringer i annoncesetup med de ad-exhanges vi bruger. Og det mangler stadig en del fine-tuning. Derfor vil der nok desværre dukke lidt irrelevante reklamer op i ny og næ den kommende tid også. Har også selv fået et par gode tilbud om at få en kinesisk kone, selvom jeg nu er meget godt tilfreds med hende jeg allerede har ;)

    Det er et område vi har fuld fokus på og som forhåbentligt bliver rettet til snarest muligt. Men det kan tage lidt tid at få fine-tunet - da det hele tiden er en balance mellem, hvilke annoncer vi tillader og hvor mange som er tilgængelige i markedet - og ikke mindst hvilken pris annoncørerne vil betale (eller vi vil acceptere)

    Vores mål er naturligvis at det udelukkende skal være rejserelaterede annoncer, som er relevante og interessante. Men det er ikke altid der er nok tilgængelige på "annoncebørsen" til en rimelig pris og i sådanne tilfælde er der virkelige tale om fine tuning for at få relevante annoncer - og samtig undgå at få blanke kasser, hvor annoncerne skulle have været. I har sikkert også oplevet at der har været nogle tomme annoncepladser den seneste tid. Det hænger også sammen med denne fine tuning og sker når vi bliver for kritiske med hvilke annoncer vi tillader og hvilken pris vi vil acceptere.

    Det er en sindsyg svær balance, men - som sagt - så har vi fuld fokus på det - ligesom der også er flere annoncer på vej ind, som ikke stammer fra disse netværk - og så løser problemet sig selv.

    Men indtil vi har fået justeret alt, så kan jeg ikke helt afvise at I vil kunne se den smukke ældre dame igen ;-)
     
    alexanderln og THammer "Synes godt om" dette.
  13. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Den der ældre-kvinder-dating har jeg set på flere sites de sidste par dage (endda en lidt mere tiltalende en af slagsen!), de må have købt ret bredspektret for vores køn og aldersgruppe :rolleyes:

    Når det hjælper IF på bundlinien giver I den bare gas med alle slags kone/dating-reklamer så længe der ikke er lyd på! :D:D:D
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  14. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    I brugerundersøgelsen spørger IF os jo om en masse private ting inkl job/indtægt og jeg går ud fra det også indgår i det det fremtidige salgsarbejde overfor webannoncørerne ?
     
  15. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er naturligvis ting som er gode argumenter overfor annoncørerer også...
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeg er for gammel til de damer der.. Men kan da komme til Prag med Czech samt der reklameres for flad mave...
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  17. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God øl og flad mave - nu ser det da ud til at vi er ved at få justeret annoncerne til mågruppen ;)
     
    clager og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Yay.. jeg kan også Date en ældre kvinde.

    Screenshot_2016-01-08-18-38-33.png
     
    asf, Henrik Olsen, Flemming Poulsen og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side