ÅBENT BREV TIL 'SebastianBruun'

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af isolCBflyer, 18/6/20.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Hvad er det du søger her @SebastianBruun ?

    Det har jeg længe tænkt når jeg har læst dine indlæg her på Insideflyers forum. Jeg tror faktisk jeg efterhånden kan få øje på svaret, men lad mig vende tilbage til det.

    Nu er du igen i vælten, i tråden om et godt tilbud på nogle madkasser, du ville jo bare sige “et godt tip”, men folk synes at misforstå dine intentioner, giver du udtryk for. Det forstår jeg godt de gør, og vil gerne forklare dig hvorfor, og på en måde der forhåbentligt ikke misforstås, hvad man jo hurtigt kan komme til i et virtuelt socialt forum hvor man sjældent mødes menneske til menneske.

    Som jeg forstår dette forum: Er det oprettet, drevet og udviklet af folk som har en interesse og en glæde ved rejser i deres mange former, frekvente rejsendes oplevelser, udfordringer og muligheder herunder alverdens bonusprogrammer, luftfarts interesserede i forskellige afskygninger blandet med gode deals under alle disse emner.

    Men her rammer en stor del af dine 2069 bidrag ganske meget forbi. Point optjening latterliggør du på en underspillet måde fordi du ikke selv benytter dig af det. Frekvente rejsende er nogle prinsesser - de kan jo bare gøre som du og konen, for du ved bedst. Flynørder lader du os forstå, er lidt en sær race og sådan er du bestemt ikke. Generelt lader du hånt om viden du ikke på forhånd kendte til.

    Jovist, et enkelt billede fra din kones store 60års tur til OZ fik vi da, vist af maden på SQ biz. Men derudover er du ikke meget for at bidrage, andet end lidt på bagkant. Har andre medlemmer været i Schweiz og spise på hvide duge, ja så er det vigtigt at fortælle du HAR været der.

    Du vil så gerne kommentere næsten alle tråde, trods manglende relevant indholdt. Du tager dig gerne tid til at formulere en lidt løjerlig tekst, for det fornøjes du med kan man mærke.

    Jeg må blot konstatere, at dette forum efterhånden har ganske få aktive medlemmer tilbage (også før Corona) som: holder af store rejser, luftfart, mindre daglige rejser, bonusprogrammernes oplevelser og som deler heraf.

    Og jo færre af den slags som er aktive og deler, jo større vægt får den gamle bankmands trakasserier.
    Jeg ved der er flere som deler det synspunkt. For egen regning kan jeg sige, at det har været en medvirkende årsag til jeg gradvist har mistet, til dels lysten, men i høj grad glæden ved dette forum.

    Så, hvad er det dog du søger her?

    Du gav måske svaret for lidt tid siden hvor samtalen faldt på forskellige samfund som har digital overvågning i varigerende grader. Du benytter dig ikke af nogle af de gængse digitale tjenster eller SOME platforme i panisk angst for at Google skulle finde dig i Åbybro og omegn, og sende dig en reklame for billige flybilletter.

    Så du leder efter et publikum, det er jeg med på. Et publikum til dine dagligdags betragtninger og kværuleren over bl.a. førnævnte emner. Væk fra Facebook, Google oa. Men du fandt dit publikum her, bag et dæknavn. Det er helt okay, for det gør jeg jo selv. Vi har blot vidt forskellige bevæggrunde for det.

    Men lad mig komme med en opfordring, jeg tror oprigtigt du vil finde flere og mere kompetente ligesindede andre steder end her, hvor man nemt kan optræde tilpas anonymt. Så slipper du også for at vi misforstår dig…. du ville jo blot perspektivere tilværelsen.

    Lige børn leger jo som bekendt…

    Jeg ønsker ikke en vred stemning mod nogen. Men jeg vil blot give mit bud på årsagen til det ulykkelige ægteskab. Det er muligt jeg komplet fejllæser stemningen herinde, i så fald vil jeg sige undskyld og jagte mit publikum andetsteds.

    Jeg vil ikke tilføje yderligere i denne tråd, men lad dig om at få det sidste ord som du jo så gerne ynder.
     
    CHIP, Daniel K, Peter F. og 13 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Tror du rammer hovedet på sømmet her og at 90% af folk herinde er enige.
     
    CHIP, SophieHendriksen og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"

Del denne side