3x billeje

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Thomas von Moos, 20/6/22.

  1. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    342
    Point:
    63
    Hej med jer.

    Jeg skal leje 3 biler i Split Lufthavn.
    Jeg syntes dog ikke at kunne bestille flere biler på en booking hverken direkte eller via en portal.

    Er der nogen der ved hvor jeg kan leje flere biler på en booking? Og evt. har gode erfaringer med en udlejer.

    Ville egentlig leje igennem en portal men da jeg ikke kan leje en bil ad gangen,så kan jeg jo ende op med 3 forskellige firmaer og forskellige steder i og ude for lufthavnen. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    893
    "Synes godt om" modtaget:
    2,015
    Point:
    93
    Har du prøvet AutoEurope?
    Der kan du i hvert fald se hvilken udlejer der levere bilen (f.eks. Alamo) og du kan risikofrit forsøge at booke tre biler hver for sig, da AutoEurope tillader gratis annullering op til 48 timer før afhentning.

    upload_2022-6-20_10-3-55.png
     
    Henry og Offlyer "Synes godt om" dette.
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har aldrig oplevet, at man kan leje flere biler på en enkelt reservation. Det hænger primært sammen med, at den der booker/betaler, som regel også skal køre bilen og lægge depositum ved ankomst. Man kan jo ikke køre tre biler samtidig.

    Når det er sagt, så tror jeg ikke der er noget i vejen for at oprette tre individuelle reservationer. Bemærk så bare, at du sandsynligvis vil stå som primær chauffør på alle tre, og derfor skal betale 2x gebyr for ekstrachauffør for de andre biler.

    Iht. at ende op med forskellige firmaer/lokationer, så kan jeg ikke se at det bliver et problem, da du som regel også på portalerne vælger udlejningsfirme og afhentningssted.

    Ps. Husk at de fleste biludlejninger kræver, at man anvender et kreditkort til depositum. Et Visa/Dankort er IKKE tilstrækkeligt, da det er et debitkort.
     
    Nicki Lolk Sørensen, tbh, Calle77 og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side