*A lounge i GIG

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af DanielBahn, 18/8/18.

  1. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Vi er så småt ved at planlægge hjemturen fra Rio, her på mandag. Skal flyve kl 22:10, og har adgang til Star Alliance loungen derude, hvor der på deres hjemmeside står der er en “extensive” buffet, og mulighed for at bestille “lighter refreshments” fra køkkenet.

    Er det så sådan, at vi skal være derude ved en 19-tiden og spise aftensmaden derude? Eller er vi bedre tjent med at tage maden på hotellet og tage derud senere.

    Den er ret ny-renoveret, og kan ikke finde så mange reviews fra den efter den renovation.
     
    Senest redigeret: 18/8/18
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Loungen er ikke særlig stor, og jeg må indrømme at jeg var svært skuffet i forhold til andre Star lounges jeg har besøgt. Maden er ok men ikke noget jeg faldt svime over men jeg blev da mæt...iøvrigt første gang hvor de ikke havde fuld bestik - mener der manglede knive og der var ingen at opdrive. God tur hjem!
     
    Henry, Henrik Olsen og DanielBahn "Synes godt om dette"
  3. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Fandt lidt anmeldelser hist og pist, og ser ud til, at man ikke skal have de store forventninger til maden og servicen.

    Vi ender nok med at spise en sen frokost et sted i byen, og så tage derud ved en 19-tiden. Har fundet ud af, at enten tager det 25 min at køre derud, eller også tager det 1 time... vil også gerne købe lidt i deres duty-free..

    Til gengæld så det ud til, da vi gik forbi i foregårs, at LH har en dedikeret check in-skranke til First. Så lidt luksus får vi da at føle :p
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Som da i landede og når i tager afsted, i skal nok finde en Duty Free, den er ret forvirrende efter man har fået ordnet sit pas, så er der en stor Duty Free man bliver tvunget igennem...
     
    Henrik Olsen, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side