Anmeldelser foretaget af brugerne

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Erobran, 2/12/22.

  1. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    138
    "Synes godt om" modtaget:
    413
    Point:
    63
    Hej alle.

    Jeg har noget tid tænkt på at det er lidt kedeligt, at det kun er os fra redaktionen der primært anmelder flyselskaber rundt om, derfor tænker jeg at jeg gerne vil høre JERES anmeldelser. og gerne med billeder, og bedømmelser, på hoteller eller flyselskaber, som vi på redaktionen endnu ikke har været med, eller fået anmeldt.

    De bedste/relevante anmeldelser, vil jeg få skrevet i separate artikler, som vil blive udgivet på InsideFlyer, så vi kan få lidt gang i anmeldelserne. Det kan være nogle har været en tur med "China Southern" på noget Indenrigs i Kina, og vil stikke os en anmeldelse fra dette. Det kan også være i har været med Cubana fra Madrid og til Havana, eller en simpel tur med f.eks Vueling til Barcelona.

    Kriterierne for at jeres anmeldelser i denne tråd bliver udvalgt som en anmeldelse på insideFlyer, er at turen er foretaget for under 6 måneder siden, og at bedømmelserne indgår under disse kategorier, som vi selv bruger ved redaktionen. "KOMFORT, MAD/DRIKKE, SERVICE" og "VALUE 4 MONEY".

    Hvis i dog har været på en spændene tur, og det ikke opfylder kriterierne for en "Anmeldelse", Så smid stadigvæk jeres oplevelse, i denne tråd. Så kan det være vi skriver artiklen som et rejsebrev.

    Glædelig jul :)
     
    Beaglen, Henrik Olsen, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side