Dette tilbud gælder kun i dag den 5/12 og på dette link: http://www.saseurobonusmastercard.dk/Kampagne/E046/ Man skal bruge kortet 5 gange inden for 30 dage for at få de ekstra point.
ærgerligt allerede at have det... Med den størrelse bonus er det vist ligefør jeg skal overveje at afmelde og se hvornår det kommer igen. Med 2% på vækslekurs og så forholdsvis få steder i Danmark der tager MC uden gebyr er det jo ikke så stort et forbrug jeg får opbygget.
Det er en temmelig god sign-up bonus i forhold til hvad de plejer at byde på. Så hvis man ikke har kortet allerede, er det nu, man skal slå til. Der er jo ingen minimumskøb - kun målt på antal - så 5 flasker vand á 0,75% i gebyr er jo til at overkomme.
Suverænt tip! Så er der bestilt til konen. Det kommer til at lune på familiekontoen... Tak for tippet!
@tbh Jeg bruger ellers mit MC konstant i DK og oplever sjældent at der er steder de ikke tager dem... det er dog en anden snak med Diners kortet.
Synes kun jeg møder gebyrer i Supermarkeder og Tankstationer... selv min ugentlige frokost-kebab på Nørrebro tager gebyrfrit imod MC og et tip, hvis I køber en togbillet på en DSB-station (7-eleven) er der gebyr, men det er gebyrfrit hvis man gør det over appen ^^
Damn, you snooze you loose. Jeg læser først dette nu her efter midnat. Jeg skulle da lige have bestilt et til kæresten
Jeg prøvede at bestille til konen. Hun havde 1 nøgle tilbage på hendes kort. Så jeg tænkte puha. Den bruger vi da bare på logge på skat så vi kan hente årsopgørelse. Men så til sidst skal man jo lige bruge en nøgle mere til at skrive under der røg de 6000 point Men nu håber jeg at der snart kommer en på Diners