Australien - Cairns Airport

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af MikeValant, 26/1/19.

  1. MikeValant

    MikeValant Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    13
    Point:
    3
    Kære alle I eksperter
    Jeg har brug for hjælp op ekspertiese til min søster og hendes kæreste.
    De tager 6+ måneder til Australien og skal lande i byen Cairns og har derfor behov for en flybillet dertil hver.

    Afrejsedato er ikke specifik, men tidligst 1. August og helst gerne så tæt på den dato som muligt.

    Da jeg tidligere har set at I har formået at finde biletter til vanvittige deals så rækker jeg her ud, da det er helt unge mennesker lige efter handelskolen som skal udforske verdenen.

    De vil helst undgå at bruge mere end 40 timer på flyvetiden dertil.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    236
    "Synes godt om" modtaget:
    961
    Point:
    93
    asf, Henrik Olsen, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    236
    "Synes godt om" modtaget:
    961
    Point:
    93
    asf, Henrik Olsen, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    1.Hvis det skal gøres billigst muligt, skal de "låse" hjemrejse datoen,så kan en retur nok gøres for omkring 5000, fleksibilitet koster mange penge.

    2.Alternativt snak med Kilroy der har ungdomsbilletter til en ok pris hvor der er fleksibilitet i, mener de er de eneste der udbyder dette.

    3. Cairns er ikke meget trafikeret, kig på billige envejs til SYD,BNB eller MEL og derfra tag en lowfare Airline det sidste stykke, kan meget vel være billigere. Alternativt til KUL og så tag Air asia til OOL
     
    Henrik Olsen og Nielspg "Synes godt om" dette.
  5. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Hvis det bare skal være billigst muligt, så er det muligt med en kombination af Lavpriselskaber og bus til Berlin for 3721kr. Men giv agt, det kan hurtigt løbe op, eftersom disse lavpris selskaber kræver betaling for alt.
    Det eneste der er inkluderet er håndbagage. Jeg tror hurtigt at hvis man køber mad, baggage osv til hos lavprisselskaberne, at det løber op i 4500 som det koster med netværksælskaberne i @danielstrandby eksempel. :) upload_2019-1-26_20-47-18.png
    upload_2019-1-26_20-48-27.png
     
    Henrik Olsen, Nielspg, danielstrandby og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. per71

    per71 Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    sidst fløj vi med SIN og fik nogle gode priser, og med 2 nætter i Singapore ( stop over) fik vi gratis adgang til stort set alle attraktioner inkl sightseeingbus hvilket betød al transport var dækket,samt vi fik 200 Sin dollars at handle for i duty free på vej hjem og fløj fra Singapore til Cairns med deres lavpris... tror vi ialt gav 500 kr mere men kontra alt det vi fik ekstra var det klart en god deal .. hjemturen var dog fra Sydney med 2 timers skift i SIN..
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side