Bedste start i Q-Privilege Club/andet OW program?

Poster i 'QATAR AIRWAYS | PRIVILEGE CLUB' oprettet af MatthiasWagner, 22/4/20.

  1. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    I disse tider har man jo tid nok til at planlægge fremtidige rejser....

    Jeg tager et halvt år til Bangkok fra slut juli, og er ved at finde nogle billetter. Qatar har T/R i Business til ca. 11.000. Havde egentlig regnet med SQ, men koster 2.000 mere. Jeg har i lang tid gået uden om "sandkasseselskaberne", men jeg ved ikke rigtig hvorfor. Nu tænker jeg det må prøves. Jeg kan se Qatar flere gange har haft nogle "meld dig in nu og få bonus" kampagner, eller lignende. Er der nogen der kender til en nuværende kampagne? Alternativt et andet OW selskab der er noget værd :) ?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Når du skriver sådan i emnet, så skal det vel være OW :)
    Lufthansa/SWISS/Austrian har haft nogle gode tilbud flere gange de sidste måneder til omkring 8, men så er spørgsmålet om alliance eller penge, der det vigtigste (hvis de ellers stadig har det tilbud).
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  3. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    8.000 til BKK? Det er godt nok billigt! Har fundet Finnair til 9-something, men ville gerne give lidt ekstra for en ekstra god oplevelse. Under 10 med Swiss ville også være en mulighed... Synes dog jeg har kigget meget rundt, Qatar til 11 og SQ til 13 synes jeg er de mest tiltrækkende options der er lige nu :)
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.

Del denne side