Best Western Summer Promo: $50 Gift Certificate for 2 stays

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af tbh, 2/6/16.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    http://www.bestwestern.com/rewards/...base&cm_re=Homepage-_-Mainimage-_-SummerPromo

    Checkede lige et par opkommende bookinger jeg har ikke var blevet endnu billigere. Det var de ikke, men faldt tilgengæld over denne kampagne. De har længe kørt med $25 per 2 stays, men nu $50... Det udløber 120 dage efter det er optjent, senest 15. november.

    Argh, det er lidt et dilemma for mig, jeg har allerede et $25 gift certificate som jeg vil bruge på mit ene stay og har 2 booket (et til 343 HKD og et til 450 HKD, + tax). Det er bare fantastisk value at tage $25 af prisen og få $50 extra. På den anden side har jeg en IHG challenge der giver 55.000 point, men prisen på IHG i Hong Kong ender på næsten det dobbelte... Til gengæld med en bonuspakke med 5.000 ekstra point til 50 HKD, og det er en del af min challenge så det er endnu flere point... Og jeg er jo sjælendt specielt begejstret for Best Western... Skal vist lige have regnet det igennem en gang til, skal også have et Hilton stay inden medio august for at de point ikke udløber. Det er ikke nemt både at tjene og bruge point så godt som muligt :O
     
    asf, clager, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side