Billeder fra SAS EuroBonus eventen i Legoland

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 30/8/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Efter en god tur i Leogoland, hvor regnen skilte fårene fra bukkene og efterlod et Legoland stort set uden mennesker fra klokken 14:00 og til lukketid. Det var super, da der ingen kø var over hovedet og vi kunne prøve alt hvad vi ville uden at MiniO fik prøvet sin tålmodighed af - så det var godt :)

    Et billede fra "The Haunted House", hvor det var tydeligt at de var vant til lidt længere kø :)

    upload_2016-8-30_9-53-0.png

    Jeg ville lige dele et par billeder fra selve SAS EuroBonus eventen, som jeg var en smule skuffet over. Der var ikke nogen SAS folk tilstede. Om det var fordi der ikke var nok tilmeldte ved jeg ikke lige, men det var "kun" Legoland folk tilstede. Billederne viser helt klart at der ikke var mange tilstede og der var en ret god chance for at vinde nogle ret store Lego pakker.

    upload_2016-8-30_9-51-50.png

    upload_2016-8-30_9-52-8.png

    upload_2016-8-30_9-52-32.png

    Der var dog ikke legetøj til en på 3-4 år, så han måtte tage en pakke fra 7 år - en skam - men så fik jeg da genopfrisket min bygge-kunnen :)
     
    Daniel K, Rikke Haugen Olsen, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Det ser hyggeligt ud og Legoland er bare et hit. Særligt når der er mennesketomt.
     
    Daniel K, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ja - der var ikke så mange mennesker og regnen gjorde sit :)

    image.jpeg image.jpeg image.jpeg
     
    asf, Rikke Haugen Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Fantastisk at se et mennesketomt Legoland, havde "fornøjelsen"af at være der dagen før de denne sommer lukkede pga for mange kunder, at smide 2.000 Kr på bordet for at stå i kø 80 procent af tiden både ved toilet, forlystelser og restauranter var ikke en ubetinget fornøjelse....
     

Del denne side