Billeje tip

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Baronen, 3/12/14.

  1. Baronen

    Baronen Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Som så mange andre firmaer, skal jeg booke den billigste mulige bil på mine rejser. I den forbindelse har jeg (sikkert også mange andre) fundet en måde på at få en bedre/større vogn til små penge. Jeg har nu lejet biler igennem Hertz (fortrukket), Avis og Europcar, og det gælder faktisk alle de steder hvor jeg har gjort nytte af tricket de sidste par måneder (England, Spanien og Holland).
    Tricket ligger i at bestille bil med automatgear, hvilket kun øger lejeprisen med 5-10 Euro/ugen! - dette medfører en betydelig større/bedre vogn end jeg typisk har fået med manuel gear.
    Typisk fik jeg en fx. Hyundai i10, Ford Fusion, Opel Corsa og endda en Hyundai Getz på mine lejemål, hvor jeg efter "tricket" har fået Citroen C4 Picasso,VW Golf, Audi A3(S-line) og Ford Mondeo med betydelig mere udstyr.
    (tror ikke at selskaber vil proppe automatgear i en Ford Fusion)
    Det er også en vis sikkerhed forbundet med dette, da jeg var i overhængende livsfare med en Ford Fusion på autobahn (0-100 km/t på 4 minutter).
     
    Simon Hermansen, Henrik Olsen, Simon Toft og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hej,

    Takker for dette gode lille tip, som jeg selv kan skrive under på at det ofte virker :)

    Hilsen
    Henrik
     

Del denne side