Booking.com & Amazon Prime

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Thorbjoern, 1/9/23.

  1. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    598
    "Synes godt om" modtaget:
    1,827
    Point:
    93
    Kan godt være det er lidt et "long shot", men hvis der skulle sidde nogle If´er derude som ligesom jeg har bopæl i enten Tyskland eller Østrig og samtidig har Amazon Prime, så har jeg spottet en absolut godkendt fordel i kan drage nytte af :)

    Der er 10% "payback" på hotel bookinger, og det syntes jeg i den grad er en godkendt mulighed såfremt man ikke lige har en status ved en hotelkæde ;)

    Opskriften er følgende:
    1. Du skal bruge en konto hos Booking.com
    2. Du skal have Amazon Prime
    3. Du skal være bosiddende i enten Østrig eller Tyskland
    4. Du skal benytte en tysk eller Østrigsk IP Adresse.

    Derefter kan du booke løs, og cirka en måneds tid senere, får du 10% "cashback" på din Booking.com Wallet med en gyldighed på 24 måneder.

    Med ovenstående "in mind" så kan en VPN klient, en Tysk eller Østrigsk adresse et sted samt et Amazon Prime medlemsskab "fjerne" punkt 3 :)

    Ikke sikkert der er så mange af jer der kan eller vil bruge muligheden men nu kender i da til den om end ikke andet.
    Det skal slutteligt siges at aftalen mellem Booking.com og Amazon løber i 12 måneder af gangen, det vil sige den skal fornyes hvert år. Det får i besked om hvis ikke skulle ske i et nyhedsbrev.
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  2. 0815Traveler31

    0815Traveler31 Medlem

    Beskeder:
    26
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    I have both German Amazon prima and German Booking account and was wondering why I sometimes get the 10% and sometimes I dont - thanks for sharing that I have to be on VPN when I book - very helpful!
     
    Henry og Thorbjoern "Synes godt om" dette.
  3. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    598
    "Synes godt om" modtaget:
    1,827
    Point:
    93
    I had the same issue, but since i started using my German Cellphone or an VPN klient, there´s no problems at all :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side