Brug af SAS Ekstrapoint

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Niclas, 29/6/17.

  1. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Hej alle

    Jeg har med stor interesse læst med herinde og har brug for et godt råd, da jeg ikke synes jeg kan finde noget her på forumet omkring det.

    Da der nu kommer en ny kvalificeringsperiode for SAS medlemsniveauerne, så vil jeg høre hvordan man bedst muligt får konverteret sine Ekstrapoint til stige til f.eks. Sølv medlemskab.
    Jeg har ca. 35k Ekstrapoint og lige nu er jeg statusløs når den næste periode går i gang fra 1. juli.

    God sommer:)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Jeg læser din post således at din kvalificeringsperiode lige er udløbet eller er lige ved - og du har ikke kvalificeret dig til Sølv.
    Du kan købe basic points - de koster EUR 100 eller 10.000 point per 1.000 basic points. Så det er kun hvis du er meget tæt på det giver nogen mening - hvis overhovedet.
    https://www.saseurobonusshop.com/faq
    Sølv har begrænset værdi - op til dig
     
    Henry, MortenS og Niclas "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Enig med @Offlyer: Du skal bestemt overveje, om det er pointene / pengene værd, at købe basispoint. Bemærk i øvrigt, at der er en grænse for, hvor mange basis point, du kan købe.

    Jeg vurderer, at du har to muligheder:
    • Find en ven, som vil forære dig et sølvkort (eller bedre et guldkort)
    • Brug i stedet pengene på at rejse: og optjen på denne måde basispoint.
     
    Offlyer, MaHA, SebastianBruun og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,805
    Point:
    113
    Et Sølvkort er jo stort set ubrugeligt på det generelle plan og giver i min optik ingen mening at gøre meget ekstra for at få. Det er et del-mål på vejen til Guld :)

    I mit tilfælde gav det mening at få foræret et af fellow-mafia-medlem @clager fordi jeg specifikt havde to ture med SAS hvor jeg skulle have meget bagage med (ski). Det var jo dejligt at slippe for at betale for, men ellers duer det jo ikke til meget.

    Ekstra point er god value at bruge til f.eks upgrade på longhaul.
     
    Niclas, Nj4220, Erwin Lansing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Tak for svarene alle sammen :) Kender nu ikke lige nogen der er god for et guldkort, men det kan jo være at det kommer. God sommer.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side