CPH Advantage

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Simon Toft, 20/5/14.

  1. Simon Toft

    Simon Toft Guest

  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Gratis internet er min erfaring ;-)
     
    THammer og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Som jeg stadig ikke har fået til at virke. Får altid at vide, at mit password er forkert. Opretter så en ny konto (med ny email), og det samme sker. Gider ikke spilde min tid på deres pjat længere!
     
    Schwert og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg "tjener" kassen på dette program.... Jeg bruger CPH Parkering stort set hver eller hveranden uge. Dette booker jeg så via deres Pre-booking og får så lidt rabat som oftest.

    Det betyder jeg jeg en gang om året kan købe taxfree for mellem 700-1000,- gratis. så sidste år købte jeg for 1100,- og betalte kun 300,- da resten var point fra min CPH Advantage konto. Fruen i huset blev glad for en god portion ting fra taxfree butikken i julegave.

    Så ved at spare op på fx. parkering eller andre køb i lufthavnen så kan det bruges til at købe taxfree for. Det er direkte value for money i min jyske verden.

    Hilsen
    Henrik
     
    Bekgaard "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Bor du ikke på Amager? Ville det ikke være billigere at køre i taxa eller metro, end at parkere i lufthavnen?
     
    Schwert og Christian Løn "Synes godt om" dette.
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Har opsparet lidt småpoint, men aldrig sat mig ind i hvad jeg kan bruge dem til. Den primære fordel jeg ser er at det giver lidt rabat på parkering nogle gange hvis man forudbestiller, men ellers ser jeg det ikke som noget jeg får meget ud af.

    Specielt efter jeg har fundet ud af at det er meget billigere at parkere med Park&Ride hos Parkzone end i lufthavnen, så bruger jeg det sjældent. Kun de enkelte gange, hvor jeg skal afsted på en endagstur tidligt om morgenen og gerne vil parkere tættere på terminalen.

    Internet har de i loungen alligevel eller via min mobil, så det er ikke rigtigt noget der trækker.
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 en mand skal altid vide hvor hans bil er og i sikkerhed for/fra fruen...

    @Henrik Olsen det fornægter sig ikke det jyske med julegaver fra taxfree shoppen ;-)
     
    Schwert, Henrik Olsen og Christian Løn "Synes godt om dette"
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det koster ca. 150,- per vej fra min lille lejlighed, så dette konvertere jeg så til parkering i stedet for da dette giver mig point som en taxa ikke giver mig... Igen er bonuspoint noget jeg tænker aktivt på :)
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  9. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Kan du ikke betale taxa med Diners? ;)
     
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jo - men Parkering betaler jeg med SAS EB kreditkort og får point og så registrere jeg også mit CPH Advantage i bookingen af p-pladsen. Så på denne måde får jeg point to steder.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det er blandt andet sådanne tilbud jeg benytter mig af som booster mine SAS EB point via kreditkort og så min CPH Advantage konto:

    upload_2014-5-21_10-33-48.png

    Sidste købte jeg 10 flasker Gin til eget men også venner/familie da det var billigt og det gav en del point på kontoen :)

    Dog sjovt at se de ansatte da jeg afhentede de 10 flasker - de var lidt nysgerrig på hvem der lige hentede så mange flasker på en gang.....
     
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Og hvad skete der i tolden? 10 flasker ville jeg ikke selv slæbe igennem. ..
     
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Intra-EU må du vel slæbe lige så meget med hjem du vil til eget forbrug. Nu skrev @Henrik Olsen jo så at noget af det var til venner og familie. Men det var helt sikkert en misforståelse. Det hele var til ham selv! :D:p:cool::rolleyes:
    Det kunne selvfølgelig også have været 10 miniature-flasker. Men det tvivler jeg nu på!
     
    Christian Løn og Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Vi drikker kun miniature når vi er i 30.000 fod - ellers er det voksenflasker der indtages :)
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det er ikke anderledes end at tage til Padborg og købe 10 flasker og så hjem igen. Toldreglen er eget forbrug og med præcist 10L som max ;-)
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    EGET forbrug... - 10 flasker, anede jeg ikke at det var... tørstig fyr!
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    I Padborg er det ikke specielt billigt. Der ligger godt nok en fakta og en SuperBrugsen, men det er ikke værd at køre efter :p
    Et par kilometer syd for Padborg til gengæld....

    I øvrigt er de 10 liter (og 130 liter øl) en vejledende grænse. Du må godt have mere med, men du skal kunne dokumentere, at det er til eget forbrug. Hvis du for eksempel fylder rundt, skal holde bryllup el.lign. inden for kort tid, så er det vist en holdbar grund.
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Har du afhentet dit kort i terminalen eller bruger du det via app'en?
     
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    mit "trick" er at tage billedet af kortet fra hjemmesiden på min browser på telefonen og gemme den "off-line", så er den der altid, for det er ikke et kort jeg gider at have i min pung...
     
  20. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Også scanner de bare koden fra telefonen må jeg gå ud fra?
     

Del denne side