Den Dominikanske Republik

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af jtraveler, 23/2/18.

  1. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Godmorgen :)

    Jeg har købt et par billige flybilletter til Punta Cana om en måned til kæresten og jeg.

    Jeg ved ikke så meget om øen, så kunne rigtigt godt tænke mig hvis der er nogle som kan hjælpe med at gøre mig lidt klogere.

    Jeg tænker at planen umiddelbart er nogle dage i Punta Cana til at starte med og herefter leje en bil og lave en roadtrip ud af det.

    Gode råd modtages gerne - og er det sikkert at bevæge sig rundt i egen bil mv?

    Jeg er helt uvidende om destinationen, men det faktum at der er billige billetter og vi alligevel havde booket bonusrejse til LA og dermed ferie (som vi jo bare kan afbestille) gør at jeg sprang på.

    Hjælp med at gøre mig klogere :):):)
     
    Senest redigeret: 23/2/18
    Henry, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Uhh rigtig god tur! Jeg nåede at kigge lidt på det i efteråret (dog ikke det sikkerhedsmæssige perspektiv du spørger til), og havde lidt vanskeligt ved også at greje niveauet på hoteller mm. Så jeg hører meget gerne om dine erfaringer :)

    Af hoteller nåede jeg umiddelbart til en liste der hed Gansevoort, Eden Roc at Cap Cana og Tortuga Bay Puntacana Resort & Club. Særligt sidstnævnte så meget idyllisk ud :)
     
    Henry, PENSIONISTEN og jtraveler "Synes godt om dette"
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Jeg ville nødig køre rundt - de er vanvittige i trafikken. Og hvis der sker noget, er risikoen for at udlændingen får skylden nok rimelig stor. Så hellere hyre en chauffør for en dag.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Jeg har godt læst, at der ikke er så mange regler. Men vi har to uger, og jeg nægter at være samme område. Derfor vil det være bekvemt at leje en bil, så vi kan komme rundt på øen på bedste road-trip vis :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side