Erfaringer med rabatter hos AAA gennem FDM?

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af PeterA, 30/10/15.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,060
    Point:
    113
    I USA kan man opnå en del rabatter gennem AAA (pendant til FDM), og hvis man er medlem af FDM i Danmark, så kan man tilsyneladende benytte sig af af disse rabatter.

    Der er tale om rabatter på en lang række områder bl.a. restauranter, hotel, shopping mv.

    På FDM's hjemmeside kan man hente et kort, som skal printes og vises ved benyttelse af disse rabatter (fx ved hotel check-in).

    Tænkte selv at bruge det til at få rabat på Marriott.

    Nogen der har erfaring med dette?
     
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @PeterA Det fungerer glimrende. Dog har jeg aldrig oplevet at de spørger ind til kortet.. men det er godt at have det printet ud for en sikkerheds skyld :) Nogle gange skal man også taste nummeret, hvor du bare skal skrive den 3-cifrede kode på kortet.
     
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg bruger det også oftest, har aldrig skulle vise kort, men fik kortet efter en 3 måneders gratis prøve på FDM..
     
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har, da jeg boede i Tyskland, været medlem af ADAC, der er det der svarer til AAA og FDM dernede, og har stadig mit medlemskort, og det har ingen udløbsdato, kun "Mitglied seit 2002". Tidligere har jeg booket AAA/ADAC rates, men nu synes jeg næsten altid der findes bedre koder. Jeg mindes ikke at være blevet spurgt om kortet, men har det altid i min pung.
     
    CHA211 "Synes godt om" dette.

Del denne side