Forbavsende flyruter

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 15/3/19.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Er I nogensinde blevet overrasket over en flyrute og har spurgt jer selv om, hvorfor et bestemt flyselskab flyver dertil? Så post det i denne tråd! ;)

    Jeg er lige stødt på følgende https://www.routesonline.com/news/3...rtugal-schedules-conakry-launch-in-july-2019/

    Tap Air begynder at flyve til Conakry fra juli i år. For det første vil jeg, selvom det er måske lidt pinligt, indrømme at jeg ingen anelse havde om, hvad Conakry er og hvor det ligger henne. Wikipedia og wikitravel konsulteres med det samme. Man skal jo ikke være dum for evig. Nu har jeg i det mindste lært, at Conakry er hovedstaden af Guinea. Men efter at have læst lidt om byen og landet kan jeg ikke lade være med at undre mig over, hvorfor i alverden Tap vil flyve dertil. Det kan være man skal booke deres første fly til Conakry og finde ud af det. :)
     
    MaleneChristensen, SophieHendriksen, Bekgaard og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja... altså Guinea-Bissau var jo portugisisk koloni, men Guinea var da fransk så lidt spøjst giver jeg dig gerne ret i. Måske det kan nås med en A319 de havde til overs?
     
    SophieHendriksen, Bekgaard, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Måske det lavpraktiske, at lufthavnen i Bissau ikke er attraktiv/mulig at flyve til (logistik, sikkerhed, politik)?
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  4. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    Norwegian der flyver CPH - MMX via OSL
     
    Bekgaard, T4L og Henry "Synes godt om dette"
  5. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    236
    "Synes godt om" modtaget:
    958
    Point:
    93
    Der er også Air Chinas Beijing-Montreal-Havana, som er noget spøjs.
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg har boet og arbejdet i Conakry i 2 år så spørg bare løs hvis du booker TP på maiden voyage til CKY. Så er jeg til rådighed med informationer, også om spisesteder
    Der er masser af pax til og fra Vestafrika , men skyhøje priser på flybilletter, som TP prøver at få ned ved at flyve 320 busser, godt at AF og SN får noget konkurrence.
     
    Henry, Ulrik, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side