Fritidsrejsende med Diamond status på 2. år.

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af PENSIONISTEN, 18/7/15.

  1. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Optjening af diverse Bonus point :
    1. CPH Advantage point optjener jeg på parkering ved alle mine rejser samt køb i Taxfree (jeg har nu en saldo på 121.618 point, svarende til langt over 1.ooo dkr til brug i taxfree.
    Man kan også vælge at få 500 SAS Eurobonus point ved køb over 1.000 dkr i Taxfree ved preorder.
    2. Mine SAS Eurobonus point optjener jeg ved mange, korte ture til USA på billige udsalgsbilletter. Jeg bruger megen tid på at søge de billige flybilletter kombineret med super billige perioder på luksus hoteller, eksempelvis skal jeg til IAD den sidste weekend i august, bekræftet værelse på JW Marriott (ved siden af Det Hvide Hus) til 3.815 dkr for 3 nætter, det er superbilligt for det er i weekenden, dvs ingen forretningsfolk. Tour-bussen holder lige ved siden af hotellet. - Desuden har jeg booket en tur den sidste weekend i november til SFO, værelse på Hilton Union Square til 510 us dollar for 4 nætter, super, super billigt sammenlignet med hverdagspriser. Og man optjener jo også hotel-bonus-point på de store kædehoteller. - Jeg optjener desuden mange SAS EB point ved mine ture til USA for at overvære store PGA Golf turneringer, dejlige oplevelse med mange point på kontoen. - I sommerperioden rejser jeg én gang om ugen, én dag, til GVA, ned om morgenen med sk613 og hjem om aftenen med sk618, en ugentlig motionstur, nemlig en lang, lang tur langs Genève søen. En gang imellem requester jeg Option Town til disse flyvninger, for det varmer godt på EB-Kontoen. - Til alle jer pensionister : nyd livet med rejser og point optjening, det bliver lidt af en sport.
     
    NielsStudsgaard, Ekeren, jefi99 og 18 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det var godt nok en dejlig inspirerende beskrivelse :)

    Tak for god læsning på en søndag :)
     
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Og velkommen til BF!
     

Del denne side