Hjælp til sædevalg samt point-opgradering - SK998 d. 27.10 fra PVG til CPH

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af NielsStudsgaard, 26/10/15.

  1. NielsStudsgaard

    NielsStudsgaard Medlem

    Beskeder:
    18
    "Synes godt om" modtaget:
    60
    Point:
    13
    Hej alle.
    Jeg er ny i dette forum, så undskylder hvis der allerede eksisterer en tråd med samme emne, men søgefunktionen har ikke virket fra min PC.

    Jeg rejser fra PVG til CPH i morgen med SK998 (A340-300 - gammel kabine).
    Forsøgte opgradering fra SAS GO til SAS PLUS via OT, men har lige fået afslag - satans også! vil ikke give knap 450 eur for opgradering til business, specielt ikke i den gamle kabine, så må overleve på monkey.

    Nu kommer det så til sædevalg i Economy. Ud fra hvad jeg kan læse på Seatguru og andre steder, kunne række 23 være en mulighed? (har p.t. valgt 23H). Er der nogle, der har et bedre bud, eller kan bekræfte? :)

    Derudover vil jeg gerne vide, hvordan processen er for opgradering med point, hvis det er muligt? For som jeg kan læse mig til, så er afslaget på OT ikke endbetydende med, at der ikke er plads på Plus. Skal jeg anmode om point-opgradering det under check-in ved skranken, henvende mig til service desk, eller gøre det ved gaten? i så fald, hvordan?

    Håber at der er nogle, der kan hjælpe mig :)!
     
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Du skal sige allerede ved check-in, at du ønsker at opgradere på point. Det er first come - first serve hvad det angår som regel. Så er du tidligt på den er der større chance. Der er ledige pladser (Y9 S9) på PLUS, vedhæftet er seatmap. Dem med krydser er sandsynligvis ledige og blot umiddelbart blocket for at trække prisen op her til sidst., men kan dog være afsat til noget andet. Go tur, de 15.000 er godt givet ud på den gamle 340 tøs ;). Skærmbillede 2015-10-26 kl. 08.49.44.png
     
    jefi99 og NielsStudsgaard "Synes godt om" dette.
  3. NielsStudsgaard

    NielsStudsgaard Medlem

    Beskeder:
    18
    "Synes godt om" modtaget:
    60
    Point:
    13
    Jeg siger mange tak for hjælpen :) Flyver sjældent med SAS, men har heldigvis lidt point på kontoen, og ja, så kan jeg jo lige så godt gøre forsøget! Ser dog frem til at prøve deres nye kabine, når en gang det bliver muligt fra Shanghai af :)
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  4. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93

Del denne side