Der er sket mange ting i luftfart dags dato, og to ting, jeg fremhæver er: Jettime, der skal fyre 9 ud af 10 ansatte. Gad vide om de overhovedet kommer ud af krisen, for deres forretningsidé er jo egentlig ganske fornuftig. Hjælpepakken til luftfart. Der er afsat 259 millioner, som vel ret beset dækker ingenting. Her fremhæves det, at det især hjælper dansk indenrigs, og især SAS fordi de er "store" på indenrigs. Jeg benægter ikke, at SAS er vigtig for dansk luftfart, men hvorfor bliver et selskab som DAT aldrig nævnt? Jeg har ikke nogen beregninger på kapaciteten men jeg har dog en idé om, at DAT bestemt fylder, og faktisk gør en indsats for at holde sammen på vores lille land.
Enig - en kedelig udvikling med JetTime og nok den reelle konsekvens af hvad vi er ramt af. dertil pakken som jeg nok ville sige er så inkompetent og ikke dækkende som den kunne. Støtte til indenrigs ved at købe sæder... skal staten så betale 499,- for er sæde som de fire flyselskaber sælger for 199,- på Aalborg til København ruten...