Hotel i Rio de Janeiro?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Peter Krogh Frausing, 6/3/17.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Hej alle

    Jeg opholder mig fra d. 11/7 til d. 16/7 i Rio de Janeiro. Jeg har været lidt i gang med at kigge på hoteller, men jeg syntes at det er lidt et kaos at finde rundt i hvad man skal vælge.

    Jeg har hovedsageligt kigget i strandkanten i Barros, men jeg er åben over for lidt af hvert. Vi er et par unge gutter der skal afsted, og det betyder at det skal være prisvenligt, men dog ikke så billigt at det bliver lousy.

    Jeg har kigget i retning af Hilton (som er for dyrt) og Best Western convention centers (som er ok prismæssigt, men ved ikke om det er dårligt) - hvad er jeres bud?

    På forhånd tak for hjælpen!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Clemens

    Clemens Nyt medlem

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Gå efter hotel zone sul (syd zonen) som er ipanema, leblon, copacabana det er klart de mest sikre områder i Rio.

    Jeg har boet på flere hoteller dernede, men i disse områder er det ofte pengene der bestemmer
    Copacabana place, Marriott, pestana er alle fine, sidst (Nytår) boede jeg på Hotel Atlântico Travel Copacabana og det var ok, ikke noget fancy.
    Ellers kan Marina hotel på Leblon anbefales

    Barra de Tijuca er langt fra de meste, men stranden er fin.

    Smid en mail/PB hvis du vil vide mere
     
    Daniel K, Henry, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. GustavHanghoj

    GustavHanghoj CPH / GRU

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    14
    Point:
    3
    Tag et kig på ibis Posto 5.
    Det er prisvenligt, ca 500kr per nat for 2 pax, nyt (åbnede December 2015), og har muligvis den bedste location du kan få ift. prisen, et par gader inde fra stranden, i den ende af Copacabana der går ned imod Ipanema.
    Der er gode muligheder for både taxi og metro som ligger tæt på.
    Hvis morgenmaden ikke er inkluderet, så gå ud og spis på en lokal juice bar eller lign istedet, da den er pivringe, og ikke er værd at betale for.
    Det er muligt at hotellet kan findes under nogle af Accor's promotions. Tilmeld dig evt Accor's brasilianske nyhedsbrev, da de ofte har seperate tilbud til deres hoteller i BR med urimeligt lave priser.
    Held og lykke og god tur.
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side