Jeg kunne selvfølgelig selv give mig til at lede, men nu har altså der her rigtig gode forum, så jeg spørger lige i stedet for IHG: Hvor lang tid går der før ens point udløber? Kan man forlænge udløbsdatoen, f.eks. købe point? Club Carlsson: Hvor lang tid går der før ens point udløber? Kan man forlænge udløbsdatoen, f.eks. købe point?
Do IHG® Rewards Club Points expire? To reward our guests who choose to stay with us more often, we focus more programme benefits toward members who earn and redeem on a regular basis. All points will expire after 12 months if there's no account activity. But it's easy to maintain your points balance. Just earn or redeem once a year through any of our IHG hotels or partners.
Club Carlson Do Gold Points expire? No, Gold Points do not have an expiration date as long as your account remains active by earning or redeeming within a 24 month period.
Ok så ikke nogen smutvej med lige at købe 1000 point og så udskyde udløbsdatoen med 12 måneder. Skulle dog være muligt at have et enkelt ophold på de 12 måneder. Takker mange gange @Nicki Lolk Sørensen
Samme svar som til IHG. Igen tak til @Nicki Lolk Sørensen for svar. Fedt forum og god stemning vi har herinde.
Ifølge HFP kan du bare booke en (evt. PointBreaks) award, og annullere den igen: http://www.headforpoints.com/2015/07/04/when-your-ihg-rewards-club-points-expire-and-how-to-stop-it/ Men jeg tror også at købe 1000 point burde virke? Selv om du har ret i at det strengt taget ikke er "optjening".
Faldt lige over denne hos Marriott Rewards: Starting February 1, 2016, accumulated points will be removed from your account if you do not have a qualifying activity in the prior 2 years*. The following activities do not count toward maintaining an active status in the Marriott Rewards® program: Gifting or transferring points Receiving points as a gift or transfer Earning points through social media programs, such as #MRPoints *Lifetime Status members are not affected by this change. However, Marriott Rewards reserves the right to change and modify Lifetime membership benefits at any time. http://www.marriott.com/marriott-rewards/terms/expiration.mi