Hvornår er skæringsdato (tidspunkt!) for Eurobonus optjening?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af DKresident, 25/11/14.

  1. DKresident

    DKresident Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    100
    Point:
    33
    Okay, så min eurobonus optjeningsperiode er DEC - NOV.
    Og jeg må, i dette forum, med skam melde, at jeg ikke intensivt har jagtet EBD på grund af den i mine øjne forholdsvis begrænsede værdi, men nu står jeg så i situationen at jeg skal afsted til Chicago fra torsdag til søndag. Denne flyvning får mig lige præcis op over 100.000 point grænsen, hvilket naturligvis er velkomment, men min spørgsmål er nu:

    Min optjeningsperiode ender søndag 30/11, og mens returflyvningen letter 30/11 fra ORD så lander den først 1/12 i CPH. Får jeg krediteret pointene i indeværende optjeningsperiode?

    Jeg satser nok på at SAS er til at tale med, men hvad sir I andre?
     
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Ud fra hvordan jeg kan se points poster på min konto, så er det afgangstidspunktet der tæller. Og ikke hvornår flyet lander. Så mon ikke det ordner sig selv? Ellers ville det undre mig hvis SAS ikke hjælper dig...
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det er afgangstidspunktet der er afgørende, så du er i sikker havn ;)
     
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    medmindre det er forsinket.... ;-) - nej, tror det er oprindelig afgangstid der tæller.. - så sørg for at komme til tiden og ikke blive sat af...
     
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    men det bliver svært at nå at give et guldkort væk for den forrige periode ;) der skal du nok skrive til SAS for at få lov :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. DKresident

    DKresident Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    100
    Point:
    33
    Hehe, ja, den er måske liiige stram nok. Men det skader naturligvis ikke at prøve. Hvis der havde været wifi i maskinen kunne jeg jo teknisk set godt nå det, hvis det er (planlagte) afgangstidspunkt der gælder...

    Tak for alle svarene!
     

Del denne side