IHG Forår 2015 promo: Set Your Sights

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 15/12/14.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er den nye IHG promo for Q1 annonceret. Samme struktur som "Into The Nights" med personaliserede challenges for at optjene points. Tjek din challenge her. Her er min challenge -- jeg regner med at slå til. Det kræver for mig 2 separate ophold på 2 forskellige brands hvoraf det ene inkluderer en fredag, lørdag eller søndag for ialt 3 nætter. Så det er ikke galt... mest weekend delen der bliver en udfordring.
    upload_2014-12-15_13-15-47.png
     
    Senest redigeret: 15/12/14
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det ser spændende ud. Jeg kender slet ikke IHGs program. Men hvad er værdien af 50.000 points?

    Fx hvor mange overnatninger giver det i en større europæisk by som London, Amsterdam eller Berlin på et fornuftigt hotel...
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    IHG har -- efter min mening -- et af de, hvis ikke det bedste, bonusprogram for hoteller. Du kan virkeligt tjene mange points hurtigt og de har et hav af hoteller. Tag et kig her for at lære mere om programmet: http://travelisfree.com/2014/07/29/the-complete-guide-to-ihg-rewards/
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Samme "challenge" fik jeg.

    Og med en tur til Californien i februar, så regner jeg med at få "pladen fuld" der. Super promo.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hvordan skal man forstå punkt 2??? Skal man ikke altid booke via deres hjemmeside for at få point??? Eller kan man normalt godt bruge f.eks hotels.com og stadig få point hos IHG??
     
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    ihg.png
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Nej, du skal booke via IHG, enten deres webside eller deres app. Hvis du gør det via Topcashback (<<< sign up her, så får jeg $10), får du pt 11% cashback. Og du kan også bruge corporate codes, så får du som regel 10-20% rabat, nogen gange flere. PM hvis du har noget konkret, du gerne vil booke.
     
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    En standardnat koster mellem 10000 og 50000 point, men der hvor der for alvor er værdi, er når man booker PointBreaks, der koster 5000 point. Der kommer en ny liste hver anden måned. Der er som regel et par Intercontinental's imellem
     
  9. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,851
    Point:
    113
    Jeg er også ret ny med IHG, men med fire nætter på tre brands, ender jeg med cirka 55.000 point til nytår. Jeg er i tvivl, om jeg i stedet skulle have valgt 2 frinætter.

    Til den kommende kampagne:

    upload_2014-12-15_19-21-54.png

    Det skulle nok kunne lade sig gøre...
     
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Kan du ikke stadigt vælge frem til 31. januar om du vil have points eller nætter?
     
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,851
    Point:
    113
    Det har jeg ikke tjekket. Men mener du at det er bedre med to nætter frem for 50.000 point?
     
  12. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Ja for du kan vælge frit, så IC Hong Kong, Paris eller Cannes fx er ret god value ;)
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Enig. Men har ikke set detaljer endnu for nætterne og om der er nogle begrænsninger på deres indløsning. Men de fleste 4-5 stjernede er over 25.000 points inkl de dyreste IC'er (vil nok smide IH London Park Lane på listen også) men også f.eks. Holiday Inn Maldiverne...
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  14. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Her er min, 7 nætter på 3 stays for 60k point i alt - inkl. 3 af de forbistrede lørdage. Ved ikke rigtig om det er det værd, nok mest hvis det lige passer ind i rejseplanerne (som der ikke er mange af).

    Spøjst nok som "Saturday Stays Bonus" står der skal man have min 2 nætter pr. stay for at udløse den. Men i Terms står der at "A Saturday Stay is defined as any Stay with an unlimited number of nights having a Saturday night included within the Stay period.", så hvem ved...

    2014-12-16-103302_962x852_scrot.png
     
  15. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,851
    Point:
    113
    Ved den gamle kampagne (Into The Nights) står der, at når jeg har opfyldt de første to mål, bliver der 'låst op' for flere udfordringer. Det står der ikke på den nye...
     
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja lørdagene er strid. 6 nætter som skal være weekend... ikke venligt for den forretningsrejsende.

    Jeg mener først mine ekstra mål dukkede op efter jeg havde gennemført. Mener ikke de havde annonceret det oprindeligt.
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå jeg kunne jo løse min helt ved blot at bo fre-søn et sted og så en tilfældig nat et andet sted, men da jeg har ringe tiltro til at opnå det 2 dages weekend ophold så nu har jeg booket 3 nætter på 2 brands (2 på Intercontinental og 1 på Holiday Inn Express) så det giver (med app download) 20.500 points i bonus. Så er der så 30.000 mere at hente hvis jeg finder et fre-søn eller lør-man stay inden udgangen af april. Eller måske et mattress run hvis jeg er et billigt sted i verden en fredag...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Sad lige over overvejede IHG efter at @jakobv84 har talt så positivt om det ved vores lille get-together :)

    Så jeg har mulighed for 50.000 point på denne måde:

    upload_2015-1-3_22-46-14.png

    Det var vel noget at gå efter - dog ikke helt billigt at nå inden de 110 dages tid der er tilbage.... især ikke den med de 5 nætter.

    /Henrik
     
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nej... Du skal nå 5 nætter på 2 forskellige Holiday Inn's og så en enkelt reward nat. Men hvis der er noget forretningsrejse planlagt er det vel muligt. England og USA har især mange Holiday Inns.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  20. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,851
    Point:
    113
    Jeg var ellers godt på vej til 50.000 point, men man skal læse det med småt. Med stort står der:

    Eat, Drink and Earn
    Spend $40 on food or beverages at IHG hotels and earn 300 bonus points.

    Men med småt står der:
    Must be an IHG® Rewards Club member and must register your member in advance to participate in this Offer ("Registration"). Number of bonus points listed above will be awarded after the member reaches the required spend (or its equivalent in local currency) on Food or Beverage at all IHG hotels in mainland China, Hong Kong, Macau, Taiwan, Asia, Middle East, South Pacific Islands, Australia or Europe between 1 January 2015 and 30 April 2015 (both dates inclusive) at InterContinental®, Crowne Plaza®, Hotel Indigo®, Holiday Inn®, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites®, Candlewood Suites® EVEN™ or HUALUXE™ hotels worldwide.

    Er der nogen, der kan oversætte? Først er der angivet en geografisk begrænsning, og så står der 'worldwide'. Eftersom jeg gerne vil bruge de 40 USD i Nordamerika, er det ret væsentligt. De 300 point er ligegyldige, men de sidste trin på vej mod 50.000 point.
     

Del denne side