indløsning eller opgradering

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af AMJ, 25/10/15.

  1. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Fedterøvens søndagsdilemma… Jeg har altid brugt mine EB points på at opgradere USA rejser, selvsagt er det ikke hver gang det lykkedes. Især hjemturen har jeg altid sat stor pris på at kunne få en ordentlig nattesøvn på.
    Her til November/December går turen igen derover. Rejsen går over SFO ud og ORD hjem. I morgen kan jeg requeste upgrade for points (har PT små 80k på EB kontoen) men her bliver jeg for første gang lidt fedtet, det er gammel kabine ud og og ex LAN hjem - UT koster kr 8000 jeg syntes det er i den høje ende og vil i dette tilfælde hellere bruge pengene på Black Friday shopping.
    80K Points er jo ikke langt fra de 100K en business rejse til USA i new cabin har som mindstepris, eller måske spare op til 150K og opfylde drømmen om en rejse på First med LH.

    Spørgsmålet er om det overhovedet er realistisk at få SAS Business for 100K eller LH First for 150K? der må være nogle erfaringer herinde :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg havde klart lige opsparet de sidste point, og booket en ny tur, men det er blot min mening :)
     
    Nicki Lolk Sørensen og AMJ "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Ville også spare op til en award-tur.. dog skal man være meget hurtigt ude for at få ledige award-sæder på SAS longhaul business.
    LH First til 150k kunne også være en god mulighed selvom YQ løber op i godt 2-3000 kr.
     
    Senest redigeret: 25/10/15
    AMJ "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Lufthansa First er bestemt muligt. Der er dagligt frie Awards at hente, men det er kun med 14 dages varsel. Så er du fleksibel og ikke så fokuseret på rute og destination, så er det næsten "ligetil" at få.

    Så jeg ville spare sammen og så booke en tur til Frankfurt om morgen eller aftenen før. Så bruge 5-7 timer i First Class Loungen i Frankfurt :)
     
    AMJ, THammer og jefi99 "Synes godt om dette"

Del denne side